Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ عبدالمجید کرمی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل دختر جوانی (۱۸ ساله) با ضربات چاقو در شهریور ماه سال قبل و متواری شدن قاتل، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: نظر به حساسیت موضوع و در اجرای دستور مقام قضائی تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی در جهت کشف واقعه، انجام که در بررسی‌های بعمل آمده و حسب تحقیقات محلی بعمل آمده مشخص شد مقتول که از اتباع کشور همسایه می‌باشد به همراه مادر و برادر خود در بندرعباس زندگی می کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انتظامی اذعان داشت: در این راستا از مادر مقتول در خصوص موضوع تحقیق، که اظهار داشت: دخترم شب گذشته بیرون از منزل بود و حدود ساعت یک بعداز ظهر امروز به منزل آمد که برادرش به نام پرویز علت را از وی جویا شد که بر سر همین موضوع با هم درگیر و پسرم با یک تیغه چاقو دخترم را مضروب و از محل متواری شد.

سرهنگ کرمی اذعان داشت: با توجه به فرار متهم به کشور همسایه، دستگیری نامبرده به صورت مستمر در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت که با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و با تلاش شبانه روزی، پس از گذشت حدوداً یک سال مشخص شد متهم متواری مجدداً به کشور بازگشته و با هویت جعلی در بندرعباس ساکن و بعضاً به عنوان کارگر روزمزد در انبارهای اطراف شرکت فولاد و گمرک شهید رجایی مشغول به کار می‌باشد.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه مأموران محل سکونت متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند، تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی بعمل آمده پرده از راز جنایت برداشته و صراحتاً به ارتکاب قتل خواهر خود با ضربات متعدد چاقو اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خاطر نشان کرد: در اجرای دستور مقام قضائی متهم با صدور قرار تأمین مناسب جهت ادامه تحقیقات در اختیار این پلیس می‌باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی شرکت فولاد گمرک مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن