Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:57:27 GMT

مقصد میلاد محمدی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۳۵۸۳

مقصد میلاد محمدی مشخص شد

به نظر می‌رسد کار انتقال میلاد محمدی به تیم "خنت" بلژیک تمام شده است و قرارداد این بازیکن با تیم جدید خود به زودی امضا می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت ورزشی hln بلژیک، میلاد محمدی، مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران که در تیم اخمت گروزنی پا به توپ بود، قراردادش به پایان رسیده است و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی که برای فصل جدید از چند تیم پیشنهاد داشت تصمیم گرفته است تا خنت بلژیک را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کند. او به همراه مدیربرنامه‌های خود در بلژیک حضور دارد و قصد دارد به‌زودی قرارداد خود را با این تیم امضا کند.

میلاد محمدی بازیکن ایرانی که در جام جهانی نیز برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و همگان او را با پرتاب اوت آکروباتیک به یاد می‌آورند، قابلیت بازی در سمت چپ و راست خط دفاعی را دارد و به همین خاطر می تواند کمک زیادی به تقویت خط دفاعی خنت برای فصل جدید لیگ بلژیک کند.

خنت که اردوی پیش فصل خود را شروع کرده است امشب در دیداری دوستانه برابر آلکمار هلند قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سی و هفتم ژوپیر لیگ و هفتمین دیدار از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو که برخلاف بازی قبل اللهیار صیادمنش را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 22:15 جمعه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه هت کویپیه به مصاف سنت ترویدن رفت.

یاران صیادمنش که در دور پلی‌آف ژوپیر لیگ بلژیک موفق به کسب پیروزی نشده و نتایج ضعیفی داشتند، در دیدار خانگی مقابل سنت ترویدن هم نتوانستند به این روند پایان بدهند و متوقف شدند.

تیم فوتبال وسترلو در مسابقه مقابل سنت ترویدن به تساوی 2 بر 2 رضایت داد تا 18 امتیازی شود و در رتبه ششم و قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرد؛ جایگاهی که در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل نشان می‌دهد امیدی برای کسب سهمیه ندارند.

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی وسترلو که هفته گذشته نخستین پاس گل خود در ژوپیر لیگ بلژیک را مقابل خنت داد، در دیدار برابر سنت ترویدن از دقیقه 79 وارد زمین شد و چهاردهمین بازی فصلش در این رقابت‌ها را انجام داد.

دیگر خبرها

  • وضعیت باورنکردنی پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک
  • خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!
  • بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد
  • از هوش رفتن بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش
  • عکسی متفاوت از بروکسل، پایتخت بلژیک
  • وضعیت جالب پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک | عکس
  • (عکس) تصاویری خاص و متفاوت از میلاد کی‌مرام سوژه رسانه‌ها شد
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت