Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-02@05:45:40 GMT

کالدرون چه کسی را به سروش ترجیح داد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۴۲۶۷

کالدرون چه کسی را به سروش ترجیح داد؟

به گزارش جهان نيوز، با تصمیم گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شایان مصلح و سروش رفیعی از فهرست این تیم کنار گذاشته شدند. در این راستا، جزئیات کنار گذاشته شدن این ۲ بازیکن مشخص شده است.

کنار گذاشتن این ۲ بازیکن در شرایطی رخ داد که همه بازیکنان حاضر در اردوی ترکیه در جریان این موضوع بودند. یعنی همه می‌دانستند که قرار است امروز کالدرون اسامی بازیکنان مدنظرش را اعلام کند و یکی، دو نفر را هم کنار می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی آرژانتینی پرسپولیس به صورت خصوصی با مصلح و رفیعی صحبت و به آنها اعلام کرده بود که در فصل پیش‌رو نیازی به آنها نخواهد داشت.

این تصمیم کالدرون کاملا فنی اتخاذ شده و هیچ دلیل دیگری هم ندارد. در پست سروش رفیعی، بازیکنانی نظیر احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و محمد حسینی جوان حضور دارند که این روزها توجه کالدرون را به خود جلب کرده‌اند. همچنین به نظر می‌رسد با جدایی رفیعی، ماندن بشار رسن در پرسپولیس قطعی است.

منبع: خبرآنلاین
  کپی متن خبر برچسب ها: پرسپولیس لیگ برتر

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش پس از توقف پرسپولیس مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: جا دارد از بازیکنان تیم تشکر کنم و از هواداران که سنگ تمام گذاشتند. موقعیت خوبی داشتیم ولی چیزی که انتظار داشتیم رقم خورد. شاید یک روزهایی مباحثی داشتیم که بازیکنان عربی خود را به زمین می زنند ولی حتما همکاران شما نشان می دهند که از دقیقه 5 بازی بازیکنان سپاهان مصدوم یا شبه مصدوم شدند.

وی افزود: بازیکن با تجربه ای مثل کاپیتان پرسپولیس نباید آن کار را می کرد چون در اوج حملاتمان بودیم ولی نشد که امتیاز لازم را جمع کنیم.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می داد
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • اوسمار: رفیعی مقصر ۴ گلی که از آلومینیوم خوردیم، نبود
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس