Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:28:21 GMT

گریزمان: خوش‌شانس بودم که زیر نظر سیمئونه بودم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۴۳۴۸

گریزمان: خوش‌شانس بودم که زیر نظر سیمئونه بودم

با اینکه اتلتیکو مادرید از رفتار ستاره سابقش آنتوان گریزمان که به بارسا منتقل شده خشمگین و عصبانی است ولی گریزمان از مربی سابقش تمجید و قدرددانی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان، ستاره جدید بارسلونا که اخیرا از اتلتیکو مادرید به این تیم منتقل شده و سر و صدای زیادی در دنیای فوتبال به راه انداخته از دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی سابقش در اتلتیکو تمجید کرده و می‌گوید خوش‌شانس است که زیر نظر او کار کرده و از او آموخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

گریزمان، سیمئونه را مربی بزرگی می‌داند و می‌گوید آمادگی و درخشش خود در فصل‌های اخیر را مدیون این مربی آرژانتینی بوده است.

 

گریزمان با وجود رابطه پرتنشی که در حال حاضر بین دو باشگاه وجود دارد و کار به تهدید به شکایت و اقدام حقوقی هم کشیده است، از سرمربی سابقش به شدت تمجید کرده و گفت:" من خوش‌شانس هستم که توانستم زیر نظر سیمئونه کار کنم و از او یاد بگیرم. به لطف او من مدتها است در سطح خیلی بالایی بازی می‌کنم".

 

 

گریزمان در ادامه گفت:" در اتلتیکو از مرخصی و اجازه گرفتن برای عدم حضور در تمرینها خبری نیست. کار در اتلتیکو خیلی فیزیکی دنبال می‌شود و تیم با هدایت سرمربی روی مسائل تاکتیکی خیلی سنگین کار می‌کند. در اتلتیکو هیچکس گارد خود را باز نمی‌کند".

 

 

آنتون گریزمان اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد

پیت دان، ستاره WWE ابراز امیدواری کرد که روزی برابر ای جی استایلز قرار بگیرد.

ای جی استایلز با وجود دوران حرفه‌ای طولانی خود همچنان در وضعیت جسمانی ایده‌آلی قرار دارد و یکی از بهترین ستارگان WWE به حساب می‌آید. اگرچه او در آخرین حضور خود در رسلمنیا برابر ال ای نایت شکست خورد، اما با جبران آن شکست در اسمکدان هفته پیش برابر مگااستار توانست جواز مسابقه با کودی رودز برای کمربند آندیسپیوتد WWE را به دست بیاورد.

طرفداری | اگر نگاهی به دوران حرفه‌ای درخشان ای جی استایلز بیاندازیم، تعجبی ندارد که پیت دان از او به عنوان حریف رویایی خود یاد بکند. عضو سابق برالین بروتس در مصاحبه با بیل اپیتر از رسانه Sportskeeda در این رابطه گفت:

از کودکی همیشه احترام و تحسین زیادی برای ای جی استایلز قائل بودم. من هوادار بزرگ کارهای مستقل او و همچنین روزهای ابتدایی حضورش در TNA بودم. آن زمان یک شبکه کشتی کچ در بریتانیا داشتیم که ای جی استایلز را زیاد نشان می‌داد و او کسی بود که به عنوان الگو انتخاب کرده بودم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک