Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: مشمولان این تفاهم نامه معلولان، زنان سرپرست خانوار، خانواده های دارای حداقل ۲ معلول، فرزندان تازه ترخیص شده از مراکز شبانه روزی بهزیستی و بهبود یافتگان نیازمند هستند.

سالار عبداللهی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هدف از امضای این تفاهم برطرف کردن مشکل تامین مسکن مددجویان بهزیستی و اقشار آسیب پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این ارتباط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری دهیاری ها و شهرداری ها در تلاش برای گرفتن معافیت هزینه های عوارض صدور پروانه ساختمانی با ارائه تیپ نقشه های رایگان و به حداقل رساندن هزینه های جانبی است.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: پیش از این در سال ۹۴ تفاهم نامه مشترکی بین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سازمان بهزیستی، خیرین مسکن‌ساز و سازمان ملی زمین و مسکن امضا شد که براساس این تفاهم‌نامه ساخت ۶هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهای دو معلول و بالاتر در روستاهای کشور در دستور کار قرار گرفت که تاکنون سه هزار و ۱۰۰ واحد آن تحویل شده است.
عبداللهی پیرامون تفاوت این تفاهم نامه با تفاهم نامه سال ۹۴ گفت: این تفاهم نامه برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی ویژه همه افراد زیرپوشش بهزیستی منعقد شد که از حداقل درآمد و امکانات زندگی برخوردارند.
معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: برابر تفاهم نامه اخیر مقرر شده ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد ۴درصد و ۱۵۰ میلیون ریال وام بلاعوض (۱۰۰ میلیون ریال توسط سازمان بهزیستی و ۵۰ میلیون ریال بنیاد مسکن) به واجدین شرایط پرداخت شود.

وی درباره مقاوم سازی مسکن روستایی گفت: امسال برای تشویق و ترغیب روستانشینان به نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، سقف ارائه تسهیلات در این بخش به ۴۰۰ میلیون ریال رسیده و تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می شود.

عبداللهی اضافه کرد: از ۷۴ هزار و ۱۱ واحد مسکونی روستایی موجود در استان بوشهر ۵۲ درصد معادل ۳۶ هزار و ۴۰۳ واحد مقاوم سازی شده است.

۶۰۴۷/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مسکن بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر اولویت اعتبارات دراستان بوشهر در سال جاری را تشریح کرد و گفت: امسال تمرکز بالایی بر روی مدرسه سازی و توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر داریم و تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور امضا شده که باید استفاده بهینه را ببریم.

به گزارش ایسنا، احمد محمدی زاده روز پنج شنبه در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی عسلویه با بیان اینکه امسال در حوزه آموزش و پرورش اعم از سخت افزاری و نرم افزاری متمرکز هستیم اظهار داشت: تجهیز و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در ۱۰ شهرستان استان بوشهر نیز مورد تاکید است که در حوزه اعتباری استان لحاظ می‌شود.

وی با بیان اینکه راهداری نیز از دیگر اولویت های امسال استان بوشهر است افزود: در گذشته، آبادی‌ها در کنار آب ایجاد می‌شد ولی امروزه در کنار راه‌ها شاهد توسعه و عمران و آبادانی هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: توسعه راه های جنوب استان بویژه در محدوده عسلویه از اولویت هاست و چند پروژه راهسازی در عسلویه، اعتبار لازم را گرفته اند.

محمدی زاده تصریح کرد: در اعتبارات امسال، حوزه ورزش و جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است و طرح های این بخش تامین بودجه می شوند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه، سیتی آنژیو و رادیوتراپی در استان بوشهر نداریم گفت: امسال اعتبارات لازم برای خرید و راه اندازی این تجهیزات انجام شده که امیدوارم سطح کیفی خدمات درمانی افزایش یابد.

محمدی زاده با تاکید بر اهمیت افزایش منابع آب در استان نیز یادآور شد: آب نیاز اساسی استان در چند دهه اخیر است و در دو سال اخیر، طرح های مهمی در حوزه آبرسانی و آب شیرین کن و سدسازی و همچنین ساخت مخازن اجرا شد که امسال نیز در حوزه سدسازی و آب شیرین کن و شبکه آبرسانی اعتبارات خوبی جذب شده است.

استاندار بوشهر بر لزوم افزایش جذب نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی تاکید کرد و افزود: هیاتی به ریاست معاون سیاسی استاندار تشکیل و نحوه جذب نیروها در صنایع بویژه پتروشیمی ها را رصد و با هر گونه تخلف برخورد می کنند و در افزایش استخدام نیروهای بومی اهتمام می ورزند.

وی در ارتباط با تامین اعتبارات فرهنگی و اجتماعی عسلویه نیز اضافه کرد: امسال مجتمع فرهنگی و هنری عسلویه بعد از ۱۲ سال تکمیل می شود.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد افزود: همچنین بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه از ۳۶ تخت به ۶۴ تخت افزایش می یابد که وزارت کار، اعتبار این طرح را تامین کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر