Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@21:55:33 GMT

تمدید مهلت ارسال اثر به کنگره سلمان فارسی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۵۰۲۶

تمدید مهلت ارسال اثر به کنگره سلمان فارسی

عبدالرضا باغ‌شیرین، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره دومین کنگره بزرگ سلمان فارسی گفت: قرار بود این کنگره اسفندماه سال 97 برگزار شود؛ اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار تاکنون برگزار نشده است.

وی اظهار کرد: تاکنون 200 اثر در سه بخش مقاله، شعر و داستان به دبیرخانه این کنگره رسیده است و علاقه‌مندان تا زمان قطعی شدن برگزاری این کنگره همچنان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باغ‌شیرین اظهار کرد: این کنگره با هدف تکریم شخصیت سلمان فارسی در موضوعات مقاله‌نویسی، شعر و داستان کوتاه برگزار شده و محورهای آن‌ در بخش مقاله‌نویسی شامل مواردی چون‌ رامهرمز زادگاه سلمان فارسی، سلمان در نگاه مورخین و علمای شیعه و سنی، نقش سلمان در فتوحات و اعتلای جامعه اسلامی، ولایت‌مداری سلمان فارسی، سلمان قبل از اسلام و بررسی، تفسیر و تحلیل حدیث نبوی «سلمان منا اهل البیت» است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز بیان کرد: مقالات باید در یک چارچوب علمی شامل چکیده، کلیدواژه، مقدمه، متن اصلی و نتیجه گیری و منابع، تنظیم شده و در قالب یک حلقه CD با فونت Bnazanin ۱۴  و به‌صورت پرینت شده به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

وی همچنین گفت: در رشته شعر، آثار در دو بخش کلاسیک و سپید پذیرفته می‌شود. هر شاعر می‌تواند در هر بخش ۳ اثر با موضوع سلمان فارسی ارسال کند. اشعار در قالب یک حلقه CD با فونت Bnazanin ۱۴  و به صورت پرینت شده به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

باغ‌شیرین ادامه داد: در رشته داستان کوتاه نیز، داستان‌های کوتاه ارسالی حداکثر تا ۱۲۰۰ کلمه با موضوع زندگی نامه سلمان فارسی و رامهرمز در قالب یک حلقه CD با فونت Bnazanin ۱۴  و به صورت پرینت شده به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز گفت: نشانی دبیرخانه کنگره رامهرمز، میدان ارشاد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۳۵۲۴۰۸۵ و ۴۳۵۲۳۰۹۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فرهنگی رامهرمز قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جشنواره پنجم فیلم «کوثر» در چهار بخش سینمای ایران شامل فیلم‌های سینمایی، داستانی بلند (تله فیلم)، مستند کوتاه و نیمه بلند، مستند بلند و آثار کوتاه داستانی، پویا نمایی و نماهنگ است.

همچنین در بخش مسابقه سینمای ایران، عنوانی با نام مسابقه ویژه گنجانده شده که عبارت است:

نقش زنان و کودکان در مقاومت: این بخش ویژه آثار تولیده شده پیرامون موضوعات مرتبط با ایثارگری و نقش زنان و کودکان در کشور‌های حوزه مقاومت و مقابله با داعش و رژیم صهیونیستی و مظالمی که بر آنها رفته، است.

حجاب، عفاف: این بخش اختصاص دارد به آثار مرتبط با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و افشای ماهیت توطئه‌های دشمنان برای آندلسی کردن ایران.

بخش طرح‌ها و ایده ها، بخش بین الملل و بخش غیررقابتی نیز سایر بخش‌های چهارگانه جشنواره را تشکیل می‌دهند؛ نمایش‌های ویژه، نشست‌های تخصصی، نکوداشت‌ها و بزرگداشت ها، برپایی نمایشگاه عکس و برگزاری همزمان جشنواره در استان‌ها و سایر مراکز فرهنگی هنری کشور از دیگر بخش‌های پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر» هستند.

بر پایه اعلام دبیرخانه جشنواره، متقاضایان شرکت در این رویداد می‌توانند با مطالعه فراخوان در هر بخش، لینک قابل دانلود فایل آثار خود را در فرمت‌های مشخص شده در فراخوان به صندوق الکترونیکی دبیرخانه به آدرس، kovsarfestival@gmail.com ارسال کنند و در صورتی که حجم فایل اثر بیشتر از ۱۰ گیگ است و یا امکان ارسال ایمیل وجود ندارد صاحبان آثار می‌توانند اثر خود را به‌صورت پستی و یا حضوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال آثار تا روز شنبه پنجم خرداد ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

نشانی دبیرخانه جشنواره: تهران، میدان فردوسی، خیابان انقلاب، چهار راه کالج، خیابان حافظ، خیابان غزالی، پشت سفارت روسیه، پلاک ۱۱ مرکز تشکل‌های شاهد و ایثارگر - آقای صیادی (دبیرخانه جشنواره)

تلفن و دورنگار: ۰۲۱۶۶۷۵۷۴۰۶ – ۰۹۳۶۹۸۴۴۳۹۵

آدرس پست الکترونیکی: kosarfilmfestival ۶۷@gmail.com

آدرس وبسایت: www.isartalash.ir

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر» تیر ۱۴۰۳ در تهران با دبیری ناصر باکیده و با همکاری شهرداری تهران، سازمان امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • «سلمان فارسی» یک پروژه جریان ساز است/ پخش سریال در ۱۴۰۵
  • میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت