Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@03:25:27 GMT

کشف داروهاي قاچاق در ساري

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۵۰۹۱

کشف داروهاي قاچاق در ساري

خبرگزاری آریا-ئ جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 3 میلیون قلم داروی قاچاق به ارزشی بالغ بر 10 میلیارد ریال در ساری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی" درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور مقابله با قاچاق و جلوگیری از عرضه کالاهای غیرمجاز سلامت محور، ماموران انتظامی شهرستان ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی دارو در این شهرستان با خبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی چندین انبار و محل نگهداری دارو و کالاهای غیرمجاز توسط متهم شدند.
سرهنگ مفخمی شهرستانی، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و همکاری نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساری در بازدید از انبارهای متعلق به متهم در مجموع بیش از 3 میلیون قلم انواع داروهای فاسد تاریخ گذشته، قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی کشف کردند.
مفخمی، ارزش داروهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 10 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: داروها و سایر کالاهای خارجی که خارج از مقررات قانونی به داخل کشور قاچاق می شوند، معمولا از سلامت کافی برخوردار نبوده و قطعا تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه را در پی خواهند داشت.
وی در خاتمه به افرادی که با سلامت جامعه در ارتباط هستند، توصیه کرد: ضمن خودداری از مصرف و عرضه کالاهای خارجی خصوصا کالاهای سلامت محور در صورت شناسایی سودجویان و قاچاقچیان کالا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا سایر مراجع انتظامی و قضائی اعلام دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف دارو قاچاق ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ بهادر دیلمی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس اگاهی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک خودروی نیسان حامل چوب‌های جنگلی در یکی از محور‌های کوهستانی خبر داد و افزود: ماموران با در اقدامی غافلگیرانه خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های بالادستی تنکابن برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطر نشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهم را به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ دیلمی، ارزش چوب‌های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی