Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:50:19 GMT

پخش سری جدید «پایان ناباروری» از مرداد ماه

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۵۱۳۸

پخش سری جدید «پایان ناباروری» از مرداد ماه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، فصل جدیدی از برنامه ترکیبی «پایان ناباروری» به تهیه‌کنندگی مرجان بیات از ۵ مرداد ماه به صورت هفتگی شنبه ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گفته بیات تهیه کننده برنامه، طراحی دکور «پایان ناباروری» انجام شده و به صورت تولیدی روی آنتن می رود و از پنجشنبه ۲۷ تیرماه ضبط این برنامه آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات درخصوص موضوعات این برنامه تخصصی و اجرای آن گفت: اجرای این برنامه را مینا هاشمی و محمدکیا سالار برعهده دارند و ناباروری و سیاست‌های جمعیتی، علت‌های ناباروری، روش‌ها و فناوری‌های درمان ناباروری، معرفی تکنیک‌های نوین درمان ناباروری، سقط مکرر، اندومتریوز، اهدای تخمک و جنین، نقش ژنتیک در درمان ناباروری و ابعاد اجتماعی، روانشناختی، حقوقی و اخلاقی ناباروری و روش‌های درمان از جمله موضوعات برنامه است.

تهیه کننده «پایان ناباروری» درخصوص تفاوت های سری جدید این برنامه با برنامه های گذشته گفت: ما در سری جدید برنامه تلاش می کنیم تا علاوه بر پرداختن به مسائل پزشکی به نگرش جامعه به معضل ناباروری و رگه های اجتماعی این موضوع بپردازیم. به همین منظور در حال تهیه مستندهایی هستیم که در آن با خانواده هایی که درگیر مشکل ناباروری بوده و درمان شده اند گفتگو می کنیم و در برنامه در کنار مباحث پزشکی پخش می کنیم.

بیات در پایان گفت: «پایان ناباروری» در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای در گروه دانش شبکه چهار سیما با مشارکت پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید می شود و قرار است از ۵ مرداد به صورت هفتگی شنبه ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش شود.

کد خبر 4668872 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی شبکه چهار سیما درمان ناباروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت

ایسنا/کرمان رئیس پلیس راه بم _ زاهدان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در ورودی شهر بم دوکشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

 سروان نعیم مفلحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شامگاه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر(مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

 رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور
  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور/ از رشد موالید تا چند فرزندی
  • (ویدیو) طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ ساده و خوشمزه
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ یک غذای خوشمزه و ساده (فیلم)
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت