Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@04:24:58 GMT

هوای گرم تابستانی همچنان مهمان کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۵۳۱۷

هوای گرم تابستانی همچنان مهمان کشور

رویداد۲۴ احد وظیفه اظهار کرد: از امروز (۲۶ تیر) تا شنبه (۲۹ تیر) همچنان الگوی گرم تابستان در سطح کشور حاکم خواهد بود.

وی تاکید کرد: طی سه روز آینده در شمال سیستان و بلوچسستان به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد همچنین در همین مدت با توجه به افزایش سرعت وزش باد روی عراق و جنوب غرب کشور، وقوع پدیده گرد و خاک در مناطقی از استان‌های خوزستان و بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی با اشاره به اینکه امروز (۲۶ تیر) در سواحل دریای خزر بارش باران و فردا (۲۷ تیر) بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: امروز در برخی نقاط واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال آذربایجان شرقی، زنجان، ارتفاعات البرز در استان قزوین، البرز و تهران رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، جنوب و شرق فارس و برخی نقاط هرمزگان رگبار موقتی باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ تیر) غرب و مرکز خلیج فارس طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امشب هوای تهران کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد شدید خواهد بود، گفت: فردا (۲۷ تیر) آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت با وزش باد شدید همراه خواهد بود. دمای پایتخت در این روز در گرمترین زمان به ۴۱ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد. پس فردا (۲۸ تیر) آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۴۱ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 هوای تهران گرما هواشناسی هواشناسی تهران وضعیت جوی کشور رعد و برق وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا پایان هفته افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی، امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا انتهای هفته ضمن افزایش ابر، رگبار و رعدو برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشینه بارش‌ها در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، غرب و برخی مناطق جنوبی استان خواهد بود، افزود: با توجه به شدت و نوع بارش‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه ابتدای هفته آینده از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و در اغلب مناطق جوی نسبتاً پایدار مورد انتظار است، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله زار با دمای یک سردترین و ریگان با دمای ۳۶ گرم‌ترین نقطه استان است.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه دمای شهر کرمان ۲۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای شهر کرمان ۱۱ درجه سانتی‌گراد بوده است.

کد خبر 747257

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است