Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان خجسته از بسیجیان نخبه استان مرکزی و دانشجوی شرکت کننده در طرح ولایت کشوری در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اینکه طرح ولایت ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی را در دانشجویان ایجاد میکند گفت: آنچیزی که از نظر بنده در طرح ولایت بسیار چشمگیر است نحوه تدریس در دوره است که متأسفانه در سیستم آموزشی دانشگاه ها به آن توجه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خجسته راه اندازی مباحثات و مناظرات دانشجویی و اساتید را از مهمترین مزیت های طرح ولایت دانست و افزود: از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاهیان ایجاد کرسی های آزاد اندیشی است و لذا طرح ولایت این موضوع را عملیاتی می کند و باعث می شود مطالب با محتوای سنگین به طور برجسته ای در ذهن ها ماندگار شوند.

بسیجی نخبه استان مرکزی پرداختن به موضوعات دانشگاهی از جمله ایجاد دانشگاه اسلامی در جامعه را از دیگر مزیت های طرح خواند و گفت: این محفل صمیمی و البته پرمحتوا که توسط جمعی از دانشجویان انقلابی ایجاد می شود یک ظرفیت عظیم برای رفع موانع در دانشگاه ها برای ایجاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی را ایجاد می کند و نباید از آن غفلت کرد.

وی با بیان اینکه دشمن شناسی از مهمترین مسائلی است که در طرح به آن پرداخته می شود افزود: طرح ولایت آنچنان پخته و عمق محتوایی دارد که همه نیازهای لازم برای یک جوان امروزی را تأمین می کند و حال که توفیقمان شده در اینجا حضور پیدا کنیم باید نهایت استفاده از این فضا را ببریم.

دانشجوی شرکت کننده در طرح ولایت ایجاد جهشی انقلابی در بین دانشجویان را از مهمترین اهداف طرح ولایت دانست و تصریح کرد: استارت دغدغه مندی دانشجویان و جهش برای عملیاتی کردن آنها در این طرح زده می شود و دانشجویان پس از اینکه به شهر خود بازگردند می توانند کارهای خودجوش فرهنگی و معرفتی را در دانشگاه ها و حتی شهر خود راه بیندازند.

خجسته در پایان خاطر نشان کرد: طرح ولایت یک دانشگاه انسان سازی و انسان شناسی است که باید همواره تقویت شود و مسئولین به جای کارهای بی محتوای فرهنگی باید تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی را در دستور کار خود بگذارند.

انتهای پیام/ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمامی که کافه کتاب شد

حسینی مسئول کافه کتاب نیکان در بیرجند گفت: به کتابخوانی علاقه زیادی دارم و از هر فرصتی برای خواندن کتاب جدید استفاده می‌کنم و این علاقه سبب شد تا در تابستان ۱۴۰۰ ایده ایجاد کافه کتاب در ذهنم کلید بخورد.

او افزود: پس از تحقیقات متعدد، در مرکز بیرجند شناسی به یک ساختمان قدیمی رسیدم که در گذشته به عنوان حمام استفاده می‌شد و آن را مکانی مناسب برای این کار دیدم.

حسینی اظهار کرد: پس از رایزنی و دریافت مجوز‌های لازم، اقدام به تهیه کتاب‌هایی در حوزه‌های روان‌شناسی و انگیزشی کردم.

بیشتر بخوانید

راه اندازی دومین پاتوق کتاب بزرگ کشور در بیرجند

مسئول کافه کتاب نیکان در بیرجند هدف از ایجاد این کافه کتاب را افزایش آگاهی جامعه و بالا بردن فرهنگ کتابخوانی در شهرستان بیرجند عنوان کرد.

او با بیان اینکه اکنون بیش از هزار جلد کتاب در این مجموعه داریم، تصریح کرد: کافه کتاب پذیرای همه محدوده‌های سنی از جمله کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و میانسالان است تا علاقه‌مندان به کتاب بتوانند از محیط آرام و باصفای این مجموعه برای مطالعه استفاده کنند.

برنامه و ساعت کاری کافه کتاب در مجاورت ارگ بهارستان و در بافت تاریخی شهر بیرجند در مرکز بیرجند شناسی، صبح‌ها از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و بعداز ظهر‌ها ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خداوند برای انسان‌ها رستگاری می‌خواهد
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • معلم میراث‌ دار انبیا در تعلیم و تربیت و انسان‌سازی
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • بدجوری دل درد گرفتیم