Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@09:44:25 GMT

کشف و ضبط 2 دستگاه فلزياب در شهر نوش‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۶۱۴۰

کشف و ضبط 2 دستگاه فلزياب در شهر نوش‌آباد

خبرگزاری آریا- رئیس اداره  میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل از کشف و ضبط دو دستگاه فلزیاب در شهر نوش آباد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، مجید نوری رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان آران و بیدگل با اعلام این خبر، گفت: «دو دستگاه فلزیاب با همکاری سازمان اطلاعات سپاه و یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل در شهر نوش آباد کشف شد و پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضایی ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او افزود: «برابر قانون، ساخت، خرید، فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از هرگونه دستگاه فلزیاب منوط به اخذ مجوز از سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع ‎‌دستی و گردشگری است.»
نوری خاطر نشان کرد: «متخلفان از مفاد این قانون به ضبط و مصادره دستگاه مذکور محکوم می‌شوند و چنانچه دستگاه به ‌قصد کشف اموال فرهنگی تاریخی در حفاری غیر مجاز مورد استفاده قرار گیرد، علاوه‌ بر مجازات فوق، متخلفان براساس قانون مجازات اسلامی به یک تا سه سال حبس محکوم می‌شوند.»
رئیس اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل در پایان تاکید کرد: «همشهریان عزیز می‌توانند هرگونه اطلاعات و گزارش در مورد جرایم حوزه میراث ‌فرهنگی را از طریق شماره تماس 03154730062 برای پیگیری و رسیدگی در اختیار پایگاه حفاظتی شهرستان آران و بیدگل قرار دهند.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف ضبط فلزیاب نوش آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های استان از امدادرسانی به شهرستان‌های کاشان، نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

دیگر خبرها

  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • کشف فلزیاب از متخلفان در بختگان