Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به تشکیل شورای مهارت در استان قم اظهار کرد: این شورا می‌تواند که به عنوان یک گروه کاری ذیل کارگروه آموزش استان تشکیل شود و کلیات ایجاد آن در استان قم تصویب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کارگروه آموزش و پژوهش استان قم باید در هر فصل یک بار جلسه برگزار کند، البته پیش بینی برگزاری جلسه فوق العاده آن در هفته پژوهش نیز شود.

استاندار قم افزود: امکان تشکیل چهار گروه کاری ذیل کارگروه آموزش و پژوهش استان قم وجود دارد، به عنوان مثال گروه کاری آموزش می‌تواند بیشتر به آموزش رسمی و گروه کاری مهارتی به آموزش غیررسمی بپردازد، البته جامعه هدف آموزش‌های مهارتی شامل آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها نیز می‌شود.

سرمست با اشاره به محورهای کاری کارگروه پژوهش استان قم اظهار کرد: یکی از محورهای این کارگروه می‌تواند که تشکیل سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی استان باشد، به بانک جامع اطلاعات پژوهش و فناوری استان قم نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: عدم ارتباط بین پژوهش و صنعت یک خلا است که باید سعی کنیم که این خلا در استان قم به حداقل برسد، پژوهش‌ها در استان باید کاربردی باشند و از سیاست‌گذاری‌ها در استان قم پشتیبانی علمی صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم جامعه صنعت فناوری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت، دیروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌) با حضور وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری برگزار شد.

دریافت 22 MB

دیگر خبرها

  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت