Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در حال حاضر حاتمی کیا نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی را به پایان برده است و پس از گذراندن مراحل پیش تولید، این فیلم را جلوی دوربین خواهد برد. تاریخ انتشار: 11:45 - 26 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۰۲۳

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد با اتمام نگارش فیلمنامه وارد مرحله پیش تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فیلم سینمایی بعد از «بادیگارد» و «به وقت شام»، سومین همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج با ابراهیم حاتمی کیا خواهد بود.

در حال حاضر حاتمی کیا نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی را به پایان برده است و پس از گذراندن مراحل پیش تولید، این فیلم را جلوی دوربین خواهد برد.

«خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ دهوری مسئول ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مصلای اردبیل گفت: با راه اندازی این زرخانه به نام شهید پهلوان ابراهیم هادی روز‌های زوج در مصلی اردبیل با حضور جوانان و نوجوانان به ورزش سنتی و ایرانی زورخانه‌ای می‌پردازیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل