Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- رئیس هیئت تنیس استان البرز با بیان این که مسابقات کشوری سطح یک بانوان در دهکده ورزشی چهارباغ درحال برگزاری است گفت: فینال این رقابت ها عصر روز جمعه برگزار می شود تا چهره برتر این مسابقات معرفی شود.

عباس زارع در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: مسابقات تنیس بانوان کشور با حضور ۸۰ نفر از بهترین ورزشکاران ایران در البرز در حال برگزاری است وتا کنون ۳ ورزشکار البرزی توانسته اند خودرا به جمع ۸ نفر نهایی برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بخت بالای نماینده البرز برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های بانوان کشور گفت: مشکات الزهرا صفی نابغه تنیس البرزو ایران و آسیا بخت نخست قهرمانی در این مسابقات بوده و این در حالی است که کیمیا اسبقی پور وکیانا صولتی نیز از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

رئیس هیئت تنیس استان البرز از سطح بالای این مسابقات خبرداد و گفت: حساسیت رقابت ها بالا رفته و حتی برخی بازیکنان تیم ملی از گردونه مسابقات خارج شده اند.

وی بیان کرد: خوشبختانه همه ظرفیت های لازم جهت برگزاری این مسابقات در البرز آماده است که شرکت کنندگان و مربیان سایر استان ها نیز این موضوع را اعلام کرده اند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تنیس ورزش بانوان قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان  ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کمپ بین المللی شهید عضدی تهران آغاز شد.
در این اردو مهشید اشتری از خراسان رضوی به همراه ندا شهسواری به سرمربیگری تیم ملی بانوان: حمیده ایرانمنش حضور دارند.
این اردو تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم