Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرید خلیلی مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی برای برپایی سلسله همایش‌های جذب سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در استان، گفت : همایش اول که مربوط به حوزه شهرداری بود در سه ماهه اول سال برگزار شد.

وی گفت : برنامه بعدی برای سه ماهه دوم سال برپایی همایش در حوزه دستگاه‌های تابعه وزارت نیرو شامل حوزه آب، برق و گاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه، این همایش در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

خلیلی با بیان اینکه اولویت‌های استان برای جذب سرمایه‌گذاران در مجموعه وزارت نیرو تا حدودی مشخص شده، یادآور شد: اولویت اصلی شامل ایجاد نیروگاه‌های انرژی تجدیدپذیر از جمله نیروگاه‌های برق‌آبی، نیروگاه‌های بادی، نیروگاه‌های خورشیدی و... است که در استان زمینه کار زیادی در این بخش داریم.

وی پنل‌های خورشیدی را یکی از ظرفیت‌های مهم استان در زمینه صنعت برق برشمرد و عنوان کرد: هم ظرفیت برای راه‌اندازی کارخانه‌های تولید پنل‌های خورشیدی داریم و هم برای نصب و راه‌اندازی این پنل‌ها جای کار وجود دارد.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه اضافه کرد: البته در سایر زمینه‌های مرتبط با وزارت نیرو نیز مشکل و محدودیتی برای جذب سرمایه‌گذاران نداریم.

وی گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان نیز برای ارائه به سرمایه‌گذاران شناسایی می‌شود و لکه‌های سرمایه‌گذاری که امکان اجرای پروژه را دارد و مشکلی برای اخذ مجوز‌های لازم در این لکه‌ها وجود ندارد به سرمایه‌گذاران معرفی خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه افزود: برای این همایش از سرمایه‌گذاران داخل وخارج استان دعوت خواهد شد و نشست‌های رو در رو با حضور این سرمایه‌گذاران برای معرفی پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری برپا می‌شود.

خلیلی در ادامه اشاره‌ای هم به سایر همایش‌های فرصت‌های سرمایه‌گذاری که تا پایان سال برگزار می‌شود داشت و گفت: برای سه ماهه سوم سال همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و کشاورزی و در سه ماهه چهارم نیز همایش سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری را خواهیم داشت .

 

 

انتهای پیام/د

همایش حوزه شهرداری در سه ماهه اول سال برگزار شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان

سفیر حکومت طالبان در پکن اظهار داشت چینی‌ها خواستار افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه معادن افغانستان هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «بلال کریمی» سفیر حکومت افغانستان در پکن در دیدار با «شهاب‌الدین دلاور» وزیر معادن این کشور در مورد مسائل مختلف به‌ویژه قراردادهای معادن گفتگو کرد.

دلاور با اشاره به قراردادهای مس عینک، حوزه نفتی آمو، «طلا سمتی» در تخار و مس عینک دوم گفت: شرایط سرمایه‌گذاری در بخش صنایع استخراجی افغانستان واضح است، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را مساعد کرده‌ایم که یکی از شرایط مهم آن فرآوری صد درصد  در داخل این کشور است.

وی افزود: تمام سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی می‌توانند در عرصه منابع معدنی افغانستان سرمایه‌گذارای کنند.

در این دیدار کریمی نیز با اشاره به دیدارهایش با سران شرکت‌های قراردادی حوزه نفتی آمو و مس عینک در چین گفت سرمایه‌گذاران چینی خواستار سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش معادن افغانستان هستند.

ابراز آمادگی چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در معادن افغانستانیادداشت| جایگاه معادن افغانستان در منظومۀ تجارت خارجی چیننقش چین در رونق پالایشگاه‌های خصوصی نفت در شمال افغانستان

پیش از این وزارت معادن افغانستان از آمادگی چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری 10 میلیارد دلاری در معادن «لیتیوم» افغانستان خبر داده بود.

چین یکی از کشورهایی است که برای سرمایه‌گذاری در بخش معادن افغانستان به صورت عملی ورود پیدا کرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • کنسرسیوم ریلی افغانستان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیست
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند