Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی صبح امروز (چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸) در جلسه این شورا که با حضور و معارفه اعضای جدید این نهاد برگزار شد، طی سخنانی با تبریک به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: این نهاد مهم از سال ۱۳۵۹ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و در این ۳۹ سال فعالیت، وظایف خود را به خوبی انجام داده و در این مسیر سربلند بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای شورای نگهبان اعم از فقها و حقوقدانان همواره به وظایف قانونی خود عمل کرده‌اند و در این مسیر آبرومند هستند و هرگز از سرزنش دشمنان و بدخواهان نگران نمی‌شوند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به انتخاب ۳ فقیه و ۳ حقوقدان در دوره جدید این شورا، اظهار داشت: ۲ تن از فقها یعنی حضرات آیات یزدی و آملی‌لاریجانی در این دوره ابقاء و حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی به عنوان فقیه و ۳ حقوقدان نیز به این شورا اضافه شدند که همگی این آقایان دارای سوابق حسنه و درخشان در خدمت به انقلاب و نظام اسلامی هستند که در همین زمینه باید از حُسن انتخاب رهبر انقلاب و از رئیس قوه قضائیه و نمایندگان مجلس تشکر و قدردانی کنم.

وی در ادامه به سوابق عملکرد اعضای جدید شورای نگهبان اشاره کرد و یادآور شد: حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای اعرافی در همه ادوار کاری خود چه در دوره جامعه المصطفی و چه در زمان مدیریت حوزه علمیه قم به حُسن عمل و روحیه انقلابی مشهور هستند که امیدواریم در عمل به وظایفشان در شورا نیز موفق باشند.

آیت‌الله جنتی با اشاره به سوابق ۳ حقوقدان جدید شورای نگهبان نیز گفت: دکتر صادقی‌مقدم از اساتید به‌نام حقوق در دانشگاه و دکتر دهقان نیز از آزادگان سرافراز کشور و دارای روحیه انقلابی هستند، همچنین دکتر طحان‌نظیف نیز از حقوقدانان جوان کشورند که سال‌ها در این شورا مشغول به فعالیت بوده‌اند که برای همگی این آقایان در مسئولیت جدید از خداوند منان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟

افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی