Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دبیر اعلام کرد که حاضر است با تمام نهاد ها و افراد برای موفقیت کشتی همکاری کند.

طرفداری- علیرضا دبیر در حاشیه انتخابات فدراسیون کشتی که منجر به انتخاب شدنش به عنوان رئیس فدراسیون کشتی شد گفت: 

از همه اعضای مجمع و همه گوش شکسته‌ها تشکر می‌کنم. نه خوشحالم و نه ناراحت. با بنی تمیم رفاقت دیرینه دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من با کسی تسویه حساب نمی‌کنم و با همه رفیقم. چند نفر که با من رفیق بودند، امروز پیچیدند!

به گزارش تسنیم، وی افزود:

یک‌نفره نمی‌شود کار کرد، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و نهادهای نظارتی و هیئت‌ها، همه باید کمک کنند. کار سختی داریم. گزارشی از فدراسیون گذشته به مجمع خواهم داد.

دبیر تصریح کرد:

شهرت ام‌الفساد است و من اهل مصاحبه نیستم و حتما سخنگو انتخاب می‌کنیم. من نمی‌گویم و «مَنی» وجود ندارد، همه با هم فرقی نداریم. نصیرزاده با سن جوانش، هر استانی را ٤-٥ بار رفت، جیره سرایی پیشکسوت من و بنی تمیم برادر من است. ما حرفی نداریم و یک تیم هستیم. حرفی ندارم و در خدمت دوستان هستیم چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که رای ندادند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

کارلتو به یک افتخار فردی دیگر دست یافت

طرفداری | حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل مایورکا ۰-۱ رئال مادرید رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • دانشگاه محل تسویه حساب سیاسی نیست
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم