Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:38:06 GMT

کشف ۷ انبار متخلف در استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۷۷۲۹

کشف ۷ انبار متخلف در استان فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان صمت، محمدابراهیم صداقت اظهار داشت: از ۷ انبار کشف شده، ۳ انبار مربوط به مواد غذایی و شوینده است که با بررسی اسناد خرید و فروش و همچنین ماهیت کالاهای کشف شده، تخلفات عدم اعلام موجودی، گرانفروشی، عرضه و فروش کالای تقلبی، محرز و پرونده تخلف آنها به ارزش ۹۵۲ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۹۶۰ ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته صداقت برنج، روغن، قند، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، چای و پودر شوینده از جمله کالاهای موجود در این انبارها بود.

وی اظهار داشت: همچنین در راستای شناسایی انبارهای فعال در سطح شهر شیراز، یک انبار لوازم یدکی خودروهای سواری فاقد سابقه اعلام موجودی، شناسایی و پرونده تخلف عدم اعلام موجودی به ارزش ۲۰۰ میلیون برای آن تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی سازمان صمت فارس همچنین به کشف ۳ انبار لوازم آرایشی اشاره کرد و گفت: در بازرسی از ۳ شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی و بررسی اسناد خرید و فروش آنها و عدم ارائه مدارک برای عرضه کالاهای وارداتی، پرونده تخلف آنها شامل تخلف گرانفروشی به ارزش ۷۰ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال و تخلف عرضه و فروش کالای قاچاق به ارزش ۷۱ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت اطلاع دهند.

کد خبر 4669114

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز احتکار صنعت معدن و تجارت فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: به دنبال ارجاع یک پرونده در خصوص کشف هزار و ۸۷۰ قوطی انرژی زا قاچاق از یک دستگاه سواری به ارزش ۸۶۷ میلیون ریال، این تخلف در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به مستندات ارائه شده و پس از بررسی‌ها و تشریفات قانونی، اتهام انتسابی محرز که علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.

حسن پور، خروج ارز از کشور و آسیب به اشتغال جوانان را از پیامد‌های زیانبار قاچاق برشمرد و عنوان کرد: برای حفظ سلامت عمومی، صیانت از حقوق شهروندان و نیز حمایت از تولید ملی با هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری کالا‌های خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری، گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت