Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید فدراسیون کشتی گفت: مهمترین برنامه فدراسیون کشتی کسب سهمیه‌های المپیک در کشتی آزاد و فرنگی است. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا دبیر رئیس جدید فدراسیون کشتی، پس از برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی و با تاکید بر جایگاه امیررضا خادم  و عباس جدیدی گفت: این عزیزان بزرگ من هستند یکی مربی و دیگری کاپیتان من بوده و حتما باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره استفاده از رقبا گفت: الان برای این صحبت‌ها زود است. شاید از چند نفر ناراحت باشم اما باید تصمیم‌ما برای خدا باشد نه هوای نفس. مهمترین برنامه کسب سهمیه‌های المپیک در کشتی آزاد و فرنگی است.

وی درباره برخی شایعات مبنی بر احتمال انتخاب محسن کاوه به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: فعلا برای حرف‌ها زود است و فکری در این باره نکرده‌ام.

ادامه دارد...

 

 

R1435/P/S3,29/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کشتی ایران کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی کشتی ایران کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد