Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:33:30 GMT

خوزستان نباید معبر و بارانداز قاچاق باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۸۳۱۰

خوزستان نباید معبر و بارانداز قاچاق باشد

نعمت‌الله بیرانوندی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان در مجتمع قضایی شهید تندگویان اظهار کرد: تعزیرات حکومتی پیوند ناگسستنی با قضا و در عین حال فلسفه وجودی با دولت دارد که باید بین این دو مجموعه رابطه و تعامل ایجاد کند.

وی افزود: ایفای نقش فعال در تحقق شعار سال، تعامل همه‌جانبه با مدیریت ارشد استان، برنامه‌ریزی برای گشت‌های تعزیرات و همچنین برخورد جدی با پدیده شوم قاچاق در حمایت از تولید داخلی و اشتغال از جمله برنامه‌ریزی‌ها برای مدیریت در تعزیرات استان خوزستان تعیین کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان با تأکید بر اینکه با تدوین برنامه آینده‌نگری برای خوزستان این استان نباید معبر، بارنداز و محلی برای قاچاق باشد، تصریح کرد: تعزیرات حتی در مقوله اربعین هم می‌تواند ایفای نقش داشته باشد و در این زمینه نیز فعالیت می‌کنیم.

بیرانوندی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت اصناف برای پیشبرد اهداف یادآور شد: اصناف یک ظرفیت هستند که از قبل انقلاب از شکل‌گیری مبارزات امام راحل نقش پررنگی داشتند، در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، بازسازی و حتی تحمیل‌های ظالمانه‌ای که به ناحق بر مردم روا شده نقش اصناف قابل انکار نیست.

وی با تأکید بر اینکه باید برای فرهنگ‌سازی ایجاد بازار اسلامی با شعارهایی مثل «جنس فروخته شده پس گرفته می شود» و «نسیه داده می شود حتی به شما دوست عزیز» تلاش کرد، ادامه داد: تعزیرات حکومتی در همه فصول سال کنار مردم قرار دارد؛ تعزیرات در بخش‌های مختلف جامعه خدمات‌رسانی‌های متعددی به مردم ارائه می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان در پایان با اشاره به اینکه کارکنان تعزیرات حکومتی مظلوم‌ترین کارمندان کشور هستند که در تمام فصول سال برای ۱۲ ماه آنها وظایفی تعیین شده است، بیان کرد: با تعامل داشتن با دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف از جمله اصناف، نفت، گمرک، دانشگاه و سازمان صنعت و معدن نسبت به ایجاد موازنه در بازار (تأمین کالا، نظارت صحیح برای در اختیار قرار دادن کالا به مردم، رعایت وفور کالا در بازار، اطمینان و آرامش روحی مردم و رسیدگی به تخلفات) اقدام می‌کنیم.

در پایان این مراسم با تقدیر از تلاش‌های رضا سعیدی مدیرکل سابق، نعمت‌الله بیرانوندی به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان خوزستان معارفه شد.

۴۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استفاده از ظرفیت اشتغال سازمان صنعت و معدن فلسفه قاچاق قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان