Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@11:21:16 GMT

یک استقلالی رسماً خواهان رفیعی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۸۳۷۹

 روز گذشته گابریل کالدرون با تصمیم دور از انتظار شایان مصلح و سروش رفیعی را از لیست پرسپولیس برای لیگ نوزدهم کنار گذاشت. این دو بازیکن اکنون باید به فکر پیدا کردن تیمی برای ادامۀ فوتبال خود باشند و باشگاه پرسپولیس با بررسی پیشنهادات رضایت‌نامۀ آن‌ها را صادر خواهد کرد.

اخبار ورزشی- در آخرین پیشنهاد رسیده برای پرسپولیس، تیم فوتبال فولاد خوزستان خواهان جذب سروش رفیعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد نکونام به سبک فوتبال رفیعی علاقمند است و قصد دارد در فصل آینده از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند. رفیعی سابقۀ حضور در فولاد را در کارنامۀ خود دارد و باید دید در نهایت به این تیم خوزستانی باز خواهد گشت یا سر از تیم دیگری در می‌آورد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس فولاد خوزستان کالدرون سروش رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

۱۰ درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است ۵ درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس