Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس و اوراق بهادار که امروز خود را با ریزش ۸۹۱ واحدی آغاز کرده بود در پایان معاملات روند عکس به خود گرفت و با رشد ۵۲۲ واحدی و رسیدن به جایگاه ۲۴۶ هزار و ۷۹۰ واحد روز خود را به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس و اوراق بهادار امروز (چهارشنبه 26 تیر) روز خود را با ریزش 891 واحدی و رسیدن به جایگاه 245 هزار و 410 واحد آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای آخرین روز معاملاتی هفته جاری تمامی شاخص های بورس روند نزولی داشتند اما در ادامه این روز روال برعکس شد و شاخص کل با رشد 522 واحد و رسیدن به جایگاه 246 هزار و 790 واحد روز خود را به پایان رساند.

 

بر اساس جداول معاملاتی امروز صبح نمادهای رمپنا با 98 واحد، حکشتی با 73 واحدف وپارس با 67 واحد، وپاسار با 61 واحد و فولاد با 48 واحد رشد منفی بیشترین تاثیر را در کاهش شاخص کل بورس در صبح امروز (26 تیرماه) گذاشتند و در پایان روز نمادهای اخابر با 193 واحد، فارس با 140 واحد، وغدیر با 112 واحد، ومعادن با 83 واحد، تاپیکو با 73 واحدف نوری با 72 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورش گذاشتند.

 

بنابراین گزارش، امروز (26 تیر) شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با 145 واحد رشد معادل 0.21 درصد به 68 هزار  و 607 واحد، شاخص کل «هم وزن» با 126 واحد رشد معادل 0.21 درصد افت به 59 هزار و 959 واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با 85 واحد افت معادل 0.21 درصد به 40 هزار و 609 واحد، شاخص آزاد شناور با 233 واحد افزایش معادل 0.09 درصد به 274 هزار و 884 واحد، شاخص بازار اول با 363 واحد رشد معادل 0.20 درصد به 182 هزار و 372 واحد و شاخص بازار دوم با 1131 واحد رشد معادل 0.23 درصد به 488 هزار و 458 واحد رسید.

 

این گزارش می افزاید: صبح امروز نمادهای جم پيلن - پلي پروپيلن جم - جم پيلن، وتجارت - بانك تجارت، خساپا – سايپا، خودرو - ايران‌ خودرو، فولاد - فولاد مباركه اصفهان، تاصيكو - سرمايه گذاري صدرتامين و  وبصادر - بانك صادرات ايران در لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که جز نماد جم پيلن - پلي پروپيلن جم - جم پيلن باقی نمادها با رنگ سرخ که نشان دهنده روند نزولی است در نماگر تالار شیشه ای به نمایش درآمده بودند اما در پایان روز نمادهای وتجارت - بانك تجارت، خساپا – سايپا و فولاد - فولاد مباركه اصفهان روند نزولی داشتند و باقی نمادهای پربیینده با رنگ سبز در تابلوی بورس به نمایش درآمده اند.

 

به این ترتیب در پایان پایان روز در 359 هزار و 137 نوبت معاملاتی، 3۲ میلیارد و 341 میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش  11 هزار و 49 میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به 932 هزار و 578 میلیارد تومان رسید.

یادآور می شود: (25 تیر) شاخص کل بورس و اوراق بهادار با ۷۰۳۲ واحد ریزش معادل ۲.۷۸ درصد به ۲۴۶ هزار و ۲۷۰ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با ۱۹۵۸ واحد افت معادل ۲.۷۸ درصد به ۶۸ هزار ۵۶۵ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۸۶۴ واحد رشد معادل ۳.۰۱ درصد به ۶۰ هزار و ۸۷ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۱۲۶۳ واحد افزایش، معادل ۳.۰۱ درصد به ۷۰ هزار و ۷۲۲ واحد، شاخص آزاد شناور با ۷۷۸۴ واحد کاهش، معادل ۲.۷۶ درصد به ۲۷۴ هزار و ۶۵۱ واحد، شاخص بازار اول با ۵۱۹۴ واحد افت معادل ۲.۷۷ درصد به ۱۸۲ هزار ۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۳۹۳۲ واحد ریزش معادل ۲.۷۸ درصد به ۴۸۷ هزار و ۳۳۹ واحد رسیده بودند.

 

در پایان معاملات روز گذشته ۷ نماد فارس با ۶۴۴ واحد، فولاد با ۳۹۱ واحد، شبندر با ۲۷۰ واحد، رمپنا با ۲۶۹ واحد و شتران با ۲۵۷، وامید با ۲۴۶ واحد، تاپیکو با ۲۳۶ واحد افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند. قیمت سهام نمادهای وملی، کگاز، وآذر، غنوش، حفارس، سدشت و بسویچ بیشترین افزایش قیمت و نمادهای بنیرو، پلاسک، غچین، پردیس، تکشا، کپارس و وامید بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و به این ترتیب در پایان روز در ۳۹۴ هزار و ۱۵۵ نوبت معاملاتی، ۲ میلیارد و ۸۵۷ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۰ هزار و ۸۷۲ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۹۳۲ هزار و ۶۰ میلیارد تومان رسید./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع معاون رئیس جمهور اردبیل کانون مساجد دهه کرامت وزارت ارشاد وزیر ارشاد خوزستان خراسان جنوبی فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با کاهش ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۴ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۹۴ واحد افزایش، به ۷۵۱ هزار و ۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۱۰۹ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت نفت صعودی شد
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • رشد۵برابری معاملات بورس انرژی در اجرای طرح اصلاح نقدینگی صنعت برق
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی