Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امین فخر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمات تامین اجتماعی در ۲ حوزه درمان مستقیم و غیرمستقیم به بیمه شدگان ارائه می شود افزود: تولید خدمت در حوزه درمان مستقیم از طریق سه بیمارستان از جمله پیامبر اعظم (ص) کرمان، غرضی سیرجان و امام علی (ع) زرند و ۱۴ درمانگاه در این استان ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی در حوزه درمان مستقیم سالانه چهار میلیون و ۷۰۰ هزار مراجعه سرپایی، ۶۳ هزار مورد بستری و ۱۰ هزار زایمان در مراکز تامین اجتماعی در سطح استان کرمان انجام می شود.

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: این اداره کل در حوزه درمان غیرمستقیم طرف قرارداد با یکهزار و ۴۰۰ مرکز دولتی، خصوصی و خیریه است و در این زمینه طی سال گذشته به هشت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مراجعه سرپایی و ۱۱۱ هزار بستری خدمات ارائه کرده است.

فخر با بیان اینکه طی سال گذشته در حوزه درمان تأمین اجتماعی حدود ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است ادامه داد: ۱۴ طرح عمرانی در حوزه درمان تامین اجتماعی استان در حال انجام است.

به گفته وی سیستم های استاندارد ایزو، الگوی تعالی سازمانی، نظام ارزیابی و عملکرد و طرح خوشرویی به منظور بهبود روابط با بیماران و افزایش رضایتمندی در مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی در راستای بهبود نظام های مدیریتی اجرایی و پیاده سازی شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان افزود: اجرای نسخه الکترونیک، نظام ارجاع، نوبت دهی غیرحضوری، سیسم پکس (دسترسی به سوابق گرافی بیماران به صورت الکترونیکی)، میز خدمت الکترونیک، سیستم ارتباط با مشتری نیز در راستای توسعه خدمات الکترونیک در مراکز تحت پوشش انجام شده است.
وی تصریح کرد: مردم استقبال خوبی در حوزه درمان مستقیم دارند و در خدمات سرپایی با ازدحام و ترافیک مراجعه کنندگان روبرو هستیم که سامانه نوبت دهی الکترونیکی برای تسهیل فعالیت های مردم راه اندازی شده است.

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان با تاکید بر اینکه حوزه درمان تامین اجتماعی این استان در مساله مهم ارتقای کیفیت و استانداردسازی خدمات فعالیت مطلوبی داشته است تصریح کرد: این حوزه طی سال گذشته موفق به اخذ چهار گواهینامه ارزشمند کیفیت از جمله ایزو ۹۰۰۱، ۱۰۰۱۵ و ۱۰۰۰۲ و گواهینامه تعالی سازمانی بعنوان تنها واحد درمانی سلامت کشور را کسب شده و امسال نیز این مهم تمدید شده است.

سالانه ۲۵ هزار نفر در بیمارستان پیامبراعظم (ص) کرمان بستری می شوند

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) نیز با اشاره به اینکه این بیمارستان از سال ۹۳ به طور رسمی با ظرفیت ۳۰۰ تخت خواب فعالیت خود را در حوزه درمان تامین اجتماعی آغاز کرده است افزود: در این بیمارستان سالانه ۲۵ هزار نفر بستری و ۶۰۰ هزار نفر به کلنیک بیمارستان مراجعه سرپایی دارند.

فرهاد اشرفی ادامه داد: طی سال گذشته بخش آنژِیوگرافی و جراحی قلب باز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان به بهره برداری رسید که تاکنون چهار هزار مورد آنژیوگرافی، ۴۵۰ مورد آنژیوپلاستیک و ۲۵۰ مورد عمل قلب باز انجام شده است.

وی گفت: طرح جامع محوطه سازی، بهسازی کلینیک و احداث پارکینگ های بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر کرمان در دستور کار است.

بیمه شدگان تامین اجتماعی استان با جمعیت بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر حدود نیمی از جمعیت استان کرمان را تشکیل می دهند.

۹۸۹۵/‏۳۰۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز بهزیستی و تامین اجتماعی کرمان ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ از هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.   مردم در صورت مشاهده تخلف از اجرای این طرح در بیمارستان‌های دولتی با شماره ۱۹۰ یا ۱۰۰۰۲۵۳۵ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند