Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-07@23:00:47 GMT

روند کاهشی نرخ رسمی یورو و پوند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۸۶۱۸

روند کاهشی نرخ رسمی یورو و پوند

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۴۲۹ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۲ هزار و ۱۴۲ ریال و هر یورو نیز با ۲۰۷ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۴۷ هزار و ۹۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۵۴۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۷۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۹۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۰۸ ریال، روپیه هند ۶۱۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۹۵۴ ریال، صد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۳۲۸ ریال، صد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۸۲۹ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۷۶ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۱۲۰ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۱۷۵ ریال، راند آفریقای جنوبی سه هزار و ۵ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۳۵۲ ریال، روبل روسیه ۶۶۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، صد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۴۲۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۸۳ ریال، صد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۳۰ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۹۲ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و صد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۹۹۱ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ صد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۰۶ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار ۷۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۰۳ ریال، صد بات تایلند ۱۳۵ هزار و ۸۸۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۰۵ ریال، هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۵۹۶ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، صد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۹۴۵ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۶۸۷ ریال، هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۹ ریال، افغانی افغانستان ۵۱۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۶۲۱ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، صد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۳۳۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: قیمت دلار بانک مرکزی ایران دلار قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرعلیان ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت که در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است و شاهد کاهش جمعیت در شهرستان قزوین هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با تاکید بر اینکه باید بحران جمعیت در قزوین را جدی گرفت، افزود: تشویق جوانان به ازدواج در افزایش موالید و رشد جمعیت مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه پیشین تفکراتی مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» در بین جامعه نهادینه شده و باعث کاهش جمعیت در استان و کشور شده است.

مهرعلیان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده برای پنجره جمعیت به بهترین شکل استفاده کرد، تصریح کرد: تغییر باورهای فرهنگی مردم و تشویق به ازدواج جوانان و فرزندآوری برای خلق یک زندگی با نشاط می‌تواند رشد جمعیت را در استان باعث شود.

وی بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان قزوین است و همه باید خود را در این حوزه مسؤول بدانند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تاکید کرد: یکی از ابزارهای ازدواج موفق و فرزندآوری آموزش مهارت‌های صحیح زندگی به نوجوانان و جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران سال‌های از دست رفته در حوزه جمعیت استفاده کرد.

کد خبر 6097442

دیگر خبرها

  • رشد ۵۹ درصدی تجارت خارجی استان سمنان
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • نرخ ارز امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟
  • سرک دلار به کانال ۶۰
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • نرخ ارز امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات