Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، چند روز گذشته جشن فارغ التصحیلی دانشجویان رشته هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی، دانشجویان و والدین آن ها برگزار شد.

اما شایعاتی از قبیل هنجار شکنی، کشف حجاب و گذاشتن موسیقی های خارج از عرف در این جشن، از سوی برخی خبرگزاری های منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، «علی سروری مجد» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره شایعات به وجود آمده در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان اظهار کرد: شایعات مطرح شده به هیچ وجه صحت ندارد و واقعیت به درستی منعکس نشده است و شایعه پردازان مرتکب خطا و اشتباه شده اند.

سروری درباره کشف حجاب در این جشن گفت: به هیچ وجه کشف حجابی رخ نداده است؛ شاید روسری شخصی به صورت اتفاقی و ناخودآگاه افتاده باشد و نباید آن را مصداق کشف حجاب بدانیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد تصریح کرد: شخصی که ادعا می شود در این جشن رقصیده است متولد سال 1308 است و حرکاتش به صورتی که مصداق رقص باشد نبود.

وی در پایان تاکید کرد: فیلم های مراسم موجود است و این دست شایعات را به هیچ عنوان قبول نداریم. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد هم اشتباه کرده و اطلاعات نادرست به آن ها ارائه شده است.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد جشن فارغ التحصیلی هنجار شکنی علی سروری مجد شایعات هنر و معماری رقص کشف حجاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد جشن فارغ التحصیلی هنجار شکنی شایعات هنر و معماری رقص کشف حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم بابل در مسابقات بدمینتون واحدهای دانشگاه‌ آزاد کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل نماینده دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۳ گیلان، مازندران و گلستان قهرمان مسابقات بدمینتون واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور شد این مسابقات  در استان فارس و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

اسامی تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل شامل حسن عالمیان، ایمان قنبری، مسلم شریفی، صبا جهانگیر، حبیب اصغرپور، کمیل محسنی و مهدی کارگر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم بابل در مسابقات بدمینتون واحدهای دانشگاه‌ آزاد کشور
  • برگزاری اختتامیه دومین دوره رویداد صدرا در واحد تهران شمال/حمایت صنایع از پایان‌نامه‌های کاربردی کارشناسی ارشد و دکتری
  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • فلسفه حضور استادان حوزه در دانشگاه، تأثیرگذاری فرهنگی و تربیتی است
  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • رویداد «صدرا» بهترین فرصت برای تبادل اندیشه‌ دانشجویان و صاحبان صنایع است
  • ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • ارسال بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • استقرار ۴۵ هسته فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد زاهدان/ جذب دانشجویان در قالب طرح پویش
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند