Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به طرح پیشنهاد برگزاری یکصد برنامه در دهه امامت و ولایت در استان کرمان؛ تصریح کرد: دبیراجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر استان کرمان برنامه های این دهه باید با حفظ اصول وحدت و پرهیز از تنش و توهین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور، امروز(۲۶ تیر) در نشست هم اندیشی رسانه ها در خصوص برنامه های دهه امامت و ولایت با اشاره به اینکه بنیاد بین المللی غدیر، بنیادی غیردولتی است که با عنایت رهبری و همت آیت الله خزعلی در سال ۸۲ شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دبیراجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر استان کرمان با بیان اینکه پس از رحلت آیت الله خزعلی، مسئولیت دبیرکل بنیادبین المللی غدیر بر عهده آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران گذاشته شد؛ افزود: بنیاد در تمام استان ها و بیش از ۵۰ کشور اسلامی بین شیعیان حتی اهل سنت راه اندازی شده است.

 

 

وی با بیان اینکه بنیاد کار منطقی و استدلالی نسبت به امامت و ولایت انجام می دهد؛ تصریح کرد: افرادی از خیرین شیعه در آسیای میانه به این موضوع ورود کرده و آن را دنبال می کنند.

 

 

حجت الاسلام عرب پور ادامه داد: در استان کرمان نیز از همان اوایل با مسئولیت نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگی بنیاد شکل گرفت و اخیراً در جلسه ای که برگزار کردیم یکصد پیشنهاد برای دهه امامت و ولایت مطرح شد که در ۵ کارگروه این پیشنهادات پیگیری می شود.

 

 

وی گفت: این کاگروه ها شامل رسانه و فضای مجازی؛ فرهنگی هنری و ورزشی؛ حمایتی؛ تبلیغات میدانی و تزئینات شهری و کارگروه ویژه به ترتیب با محوریت صداوسیما، دانشگاه شهید باهنر، کمیته امداد، شهرداری و تبلیغات اسلامی برنامه ها را پیگیری می کند.

 

 

دبیراجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر استان کرمان از تدارک یک جشن محوری در استان طی دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: همه ما نسبت به اصل امامت رسالتی داریم که باید به خوبی جا بیفتد و بحث بعدی حقانیت جایگاه امام اول و بیان فضائل ایشان است.

 

 

وی با تصریح به اینکه اگر امروز غدیر را می شناسیم به واسطه آن است که در دامان والدین متدینی رشد کردیم که غدیر را به ما شناساندند؛ افزود: برنامه های این دهه باید با حفظ اصول وحدت و پرهیز از تنش و توهین و به صورت منطقی باشد.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت بیانیه گام دوم انقلاب شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان البرز خراسان جنوبی کانون مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شورای نگهبان حجت الاسلام عرب پور بنیاد غدیر دهه امامت و ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلامرضا صالحی در جلسه چهار ساعته شورای معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حدود پنج درصد برنامه نهضت ملی روستایی کشور برای آذربایجان‌غربی برنامه ریزی شده است و با توجه به تعریف ۳۵۰ هزار واحدی، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در برنامه نهضت ملی روستایی این استان قرار دارد.

وی ادامه داد: در این میان ۲۴۰ هزار واحد به بانک معرفی شده است که این رقم در آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد است.

صالحی با اشاره به تعداد قردادهای نهضت ملی روستایی گفت: از این تعداد نیز ۱۱۰ هزار واحد قراردادشان عقد شده که ۶ هزار و ۸۰ واحد آن مربوط به آذربایجان‌غربی است.

وی با اشاره به تعداد واحدهای مسکونی روستایی گفت: در حال حاضر پنج میلیون و ۶۰۰ هزار واحد روستایی در کشور وجود دارد که بنیاد مسکن در قالب خدمات مختلف در تبیین اهداف خود برای ارتقا سطح کیفیت زندگی در این واحدهای روستایی است.

صالحی اضافه کرد: پنج درصد این تعداد واحد روستایی به تعداد ۲۵۸ هزار و ۴۵۵ واحد در روستاهای آذربایجان‌غربی قرار دارد.

وی با اشاره به چالش‌های استانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برخی موانع باعث عدم چابک سازی و تسریع در روند اجرایی امور می‌شود که امروز با تغییر روند اداری در استان‌ها توانسته‌ایم گام‌های بلندی در راستای خدمت به جامعه روستایی و شهری از سمت بنیاد مسکن برداریم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: در برنامه هفتم توسعه، سیاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر کاربردی نمودن معیارها و برنامه‌های تعریفی است و از این رو خدمت به روستاها جزو اولویت‌های کاری این نهاد است.

صالحی با تاکید بر اینکه آذربایجان‌غربی در طول تاریخ جزو اولین‌های اتفاقات فرهنگی و اجتماعی بوده است افزود: نباید امروز از امتیاز پایین آذربایجان‌غربی و عقب ماندگی آن در برخی شاخص‌های بنیاد مسکن را نادیده گرفت که البته امیدواریم با تغییر مدیریتی که در این استان صورت گرفت شاهد پیشرفت و توسعه همه شاخص‌های این استان در رده کشوری باشیم.

 

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران