Web Analytics Made Easy - Statcounter

زرآبادی گفت: میانگین صدور مجوز سرمایه گذاری در قزوین ۲۰۰ روز است که این عدد غیرقابل قبول برای سرمایه گذار است و در کشورهایی که به این موضوع اهمیت می دهند این زمان ۲۴ تا ۴۸ ساعت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «سیده حمیده زرآبادی» در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن که امروز (چهارشنبه ۲۶ تیر) در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: بسیاری از مشکلات در استان قزوین از سال های گذشته بوده و تا به امروز با وجود پیگیری ها مرتفع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مهمترین مشکلات در حوزه صنعت استان، زنجیره تولید بوده که شامل بیمه، استعلامات از دستگاه های مختلف و مالیات ها است، یکی از وظایفی که وزارت صنعت به آن چندان اهمیت نداده هماهنگی بین دستگاه هایی است که در چرخه تولید اثرگذار هستند و برطرف شدن مشکلاتی که در این چرخه وجود دارد.

 

وی با اشاره به زمان بالای صدور مجوز سرمایه گذاری در قزوین عنوان کرد: در بحث جذب سرمایه گذار ، اگر کسی بخواهد مجوز برای سرمایه گذاری بگیرد، میانگین تعداد روزهایی که می تواند مجوز بگیرد ۲۰۰ روز است که این عدد غیرقابل قبول برای سرمایه گذار است و کشورهایی که به این موضوع اهمیت می دهند ۲۴ تا ۴۸ ساعته مجوز صادر می کنند.

 

زرآبادی اعلام کرد: این مشکلات در حوزه صنعت وجود دارد ولی با وجود همه اینها استان قزوین یکسری سیاست گذاری ها را انجام داده تا در حوزه صنعت مشکلات گذشته را مرتفع کند به ویژه در حوزه شرکت های دانش بنیان که یکی از نقاطی است که باید به شدت به آن توجه شود.

 

وی در ادامه تأکید کرد: با وجود همه ظرفیت ها، شهرک های صنعتی استان قزوین در گروه ۲ قرار دارند و درخواست ارتقا را داریم زیرا این ارتقا می تواند به ما کمک کند زیرا سرمایه گذارانی داریم که تمایل به سرمایه گذاری در قزوین هستند ولی به دلیل قرار گرفتن در این گروه نمی توانیم برخی امکانات را به آنها ارائه دهیم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نمی توانیم با راهکار مقطعی و کوتاه مدت مشکلات صنعت گران را حل کنیم، ما نیازمند ریل گذاری و ثبات قوانین هستیم؛ اینکه تولیدکننده و صنعت گر ما فقط دغدغه تولید داشته باشد موضوع مهمی است که اگر روزی به این نقطه رسیدیم آن روز می توانیم بگوییم ما وظیفه خود را به عنوان ریل گذاران انجام داده ایم

 

در ادامه نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تنها راه حل مشکلات کشور تولید است و اگر بخواهیم بر مشکلات فائق آییم باید همه کمک کنیم تا تولید رونق گیرد و از سازوکارهای موجود در این عرصه هم باید بهره گیریم.

 

«داوود محمدی» افزود: از ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب در کشور، یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان آن به استان قزوین اختصاص یافت و قرار بود از این محل ۲۰ هزار شغل ایجاد شود ولی پنج تا ۶ هزار شغل ایجاد شد.

 

وی یادآور شد: امروز افزایش ضریب بازدهی و کاهش قیمت تمام شده باید به عنوان دغدغه جدی تولیدکنندگان ما باشد و باید از این شرایط تحریم های ظالمانه خوب استفاده کنیم و این شرایط برای تولیدکنندگان فرصت است.

 

گفتنی است در این مراسم از واحدهای صنعتی نمونه و فعالان حوزه صنعت و معدن استان قزوین تقدیر به عمل آمد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع شیراز جشن های دهه کرامت اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب روزنامه خراسان جنوبي بیرجند نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی صنعت سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت

آن‌طور که ایستگاه‌های شاخص کیفی هوا خبر می‌دهند هوای مشهد، امروز، پنجشنبه در شرایط پاک قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، کیفیت هوای مشهد پس از بارش‌های دیشب، امروز در ششمین روز اردیبهشت ۱۴۰۳، در شرایط «پاک» قرار داد.

میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۷۷ نشانگر هوای «قابل قبول» است.

کیفیت هوای سایر ۱۷ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط سالم تنفسی و قابل قبول است.

به گزارش ایمنا، شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروههای حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 747758

دیگر خبرها

  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری