Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: تویسرکان با بهره‌مندی از امکانات طبیعی و جاذبه های توریستی می تواند به بهترین منطقه جذب گردشگر در غرب کشور تبدیل شود.

سیدرسول حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: اگر این امکانات طبیعی به طور صحیح مورد بهره برداری قرار گیرد و این شهرستان به نحو مطلوب در کشور و حتی در سطح جهانی به عنوان شهرستان توریست پذیر شناسانده شود، پتانسیل جذب گردشگر و تبدیل شدن به بزرگترین قطب گردشگری غرب کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه عنوان کرد: در نوروز امسال، ۱۳۳ هزار و ۳۳۷ نفر از جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی و فرهنگی شهرستان تویسرکان بازدید کردند و در ایام عید فطر امسال نیز شاهد بازدید ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر از جاذبه های گردشگری این شهرستان بودیم و این امر بیانگر ظرفیت بالای این شهرستان برای جذب گردشگر و رونق بخشیدن به اقتصاد خانوارهای تویسرکان است.

رسولی بیان کرد: شهرستان تویسرکان از قابلیت‌ها و توانمندی‌های زیادی برخوردار است و می تواند با برخورداری از ۲۲۱ اثر تاریخی، فرهنگی و گردشگری و وجود باغ شهر سرکان که در نوع خود بسیار زیبا و دلنشین است، می تواند تعداد گردشگران بیشتری را به خود جذب کند.

وی در ادامه گفت: تویسرکان پایتخت گردوی کشور است که علاوه بر بهره های مالی و اقتصادی برای شهرستان، یک ظرفیت اثرگذار برای جذب گردشگران نیز به شمار می رود.

فرماندار تویسرکان در پایان تصریح کرد: ایجاد رویدادهای متنوع گردشگری با توجه به قابلیت های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی شهرستان تویسرکان می تواند بهترین راهبرد اثرگذار در جذب بیش از پیش گردشگران باشد و در تحقق این امر علاوه بر دستگاه های مختلف اجرایی، مردم نیز باید در ایجاد و توسعه این گونه رویدادها در سطح شهرستان نقش آفرینی کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همدان تویسرکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مرتضی احمدی نجات مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گفت: گردشگران و علاقه‌مندان به بازدید از بنا‌ها و جاذبه تاریخی می‌توانند از روز یکشنبه 16 اردیبهشت از بنا‌های تاریخی شهرستان کاشان بازدید کنند.


مجموعه جهانی باغ تاریخی فین، محوطه باستانی سیلک، خانه‌های تاریخی بروجردی، طباطبایی و عباسیان، حمام سلطان امیراحمد از جمله بنا‌های تاریخی شاخص شهرستان کاشان هستند

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • ثبت ۵ اثر طبیعی شهرستان سپیدان در فهرست آثار طبیعی ملی
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند