Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار ناظری فرمانده انتظامی استان در این دیدار  با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی همه حوادث طبیعی و غیرطبیعی حضور فعال دارد، افزود: عدم هماهنگی در بین دستگاه ها باعث سختی کار در ماموریت های امدادونجات می شود.

وی با اشاره به حضور جمعیت هلال احمر دوشادوش نیروی انتظامی در حوزه های مختلف خاطرنشان کرد: ایجاد بستر مناسب برای امنیت نیروهای امدادی در عملیات های امدادونجات ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به حضور به موقع نیروها و دستگاه های امدادی در حوادث با هدف کاهش آسیب ها و تلفات جانی اشاره کرد و گفت: اگر نیروهای امدادی احساس خطر کنند و به موقع به مقصد نرسند، باعث وقوع مشکلات جبران ناپذیری خواهد شد که این امر مهم بر ضرورت حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در کنار امدادگران در عملیات ها تاکید می کند.

سردار ناظری با اشاره به ارتباط دوسویه و موثر مسئولین در مرکز استان و شهرستان ها با جمعیت هلال احمر در عملیات های امدادونجات یادآور شد: برگزاری مانورهای امدادونجات فرصت بسیار خوبی برای هماهنگی و تعامل دستگاه های امدادی و انتظامی است.

وی با ارج نهادن به لباس، پرچم و آرم جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تلاش می کنیم تا در جامعه فرهنگ نوع دوستی و بشردوستی را رواج دهیم.

وی جمعیت هلال احمر را ظرفیت بسیار خوبی برای جذب جوانان معرفی کرد و افزود: نسل آینده به داشتن نیروهای زبده و توانمند نیازمند است که خوشبختانه جمعیت هلال احمر ظرفیت و فرصت بسیار خوبی برای تربیت جوانان توانمند و خلاق است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتطامی نیز می تواند در کنار هلال احمر از ظرفیت حضور جوانان بهره مند شود، خاطرنشان کرد: سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از  آسیب های اجتماعی  از موضوعات بسیار مهمی است که باید برای آموزش و آشنایی جوانان در این خصوص جدی گرفت.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی استان کرمان پوشش مشکلات نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر

بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان در هفت استان کشور گفـت: طی ۲۴ ساعت گذشته هفت استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی که هواشناسی پیشتر نسبت به وقوع آن هشدار داده بود، قرار گرفته و متاسفانه شاهد وقوع سیلاب یا آبگرفتگی در بخش‌هایی از این استان‌ها بودیم. 

وی با بیان اینکه بیشترین امدادرسانی طی ۲۴ ساعت اخیر در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شد، گفت: در این بین امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات انجام داده و به ۶۰۹ نفر از افراد متأثر امدادرسانی کردند. یک نفر را به مناطق امن انتقال داده و در ۳۷ منزل مسکونی عملیات تخلیه آب را اجرا کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره اقلام توزیع شده در میان سیل‌زدگان نیز گفت: در ۲۴ ساعت اخیر ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است. در این عملیات‌ها ۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر مشارکت داشتند.

محمودی درباره وضعیت استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: این استان تحت تاثیر سامانه بارشی اخیر قرار نگرفت، اما با توجه به وضعیتی که بیش از یک هفته از وقوع آن می‌گذرد، امدادرسانی در مناطق سیل زده این استان همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر