Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرمدل گفت: مجموعه فرهنگی هنری «پسران خورشید» از سرمایه های دیرینه و مهم فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می آید و از این پس نیز، همکاری های بیشتری را با این مجموعه با تجربه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۲۶ تیر) به همراه فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد و هیئت همراه، از مجموعه فرهنگی هنری «پسران خورشید»، خانه سرود استان و پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«حمید خرمدل» پس از تقدیر و تشکر از زحمات اعضا و مسئولین گروه سرود «پسران خورشید» و پایگاه مقامت بسیج حوزه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف)، گفت: سرود، هنر و شعر، رسانه و بستری مفید برای گسترش فرهنگ و هنر هستند و در جهت رشد و پیشرفت وضعیت جامعه، نقش مهمی را ایفا می کنند.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ما وظیفه خود می دانیم که در راستای ارتقای شرایط فرهنگی و اجتماعی استان، از گروه های سرود و فعالیت های هنری حمایت کنیم و نهایت همکاری را با آنها به خصوص گروه «سرود پسران خورشید» داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مجموعه فرهنگی هنری «پسران خورشید» از سرمایه های دیرینه و مهم فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می آید و از این پس نیز، همکاری های بیشتری را با این مجموعه با تجربه خواهیم داشت.

 

«پیمان جمشیدی» هم در این دیدار با بیان این که از سال 84 به صورت جدی با ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری داشته، اظهار داشت: با سرپرستی گروه های متعدد اثرهای هنری در مدح و منقبت امامان (علیهم السلام) و همچنین موضوعات متفاوت تولید کرده ایم.

 

سرپرست گروه هنری نمونه کشوری پسران خورشید، کسب مقام نخست جشنواره سرود رضوی در مرحله استانی و شهرستانی، کسب مقام نخست جشنواره آواها و نغمه های آسمانی مرحله استانی و شهرستانی، کسب مقام نخست جشنواره سرود مدارس استان و اجرای بیش از 300 مراسم درون و برون استانی (تولید بیش از 5 موزیک ویدئو و پخش از سیمای استان) را از موفقیت های این گروه عنوان کرد.

وی گفت: گروه پسران خورشید مقام نخست کشوری جشنواره «مدرسه عشق» در سال 93 با کاری به نام «فریاد حماسه ها» در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نام گذاری امسال به نام «سال اقتصاد و فرهنگ با عظم ملی و مدیریت جهادی» که از بین 44 اثر مقام نخست را کسب و توسط سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفان کشور تقدیر شد.

 

گروه سرود پسران خورشید تاکنون در جشنواره های سرود روستایی رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه های نخست جشنواره را کسب کرده است.

 

لازم به ذکر است، تولید آلبوم سرود رضوی «هشتمین خورشید»، آلبوم محرمی «سجده های عشق» و حماسی «مثل حماسه» از آثار تولیدی گروه سرود پسران خورشید از کانون فرهنگی و هنری الرحمن، مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) یاسوج است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت امام رضا ع بیانیه گام دوم انقلاب جشن های دهه کرامت اردبیل استان البرز کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون مساجد روزنامه فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هشتمین خورشید مجموعه فرهنگی هنری پسران خورشید کانون فرهنگی هنری فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ هزار دانش آموز این استان در آزمون سراسری کنکور شرکت کردند.

«حمزه هادی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ۱۰ هزار و ۳۴۷ دانش آموزان در گروه تجربی، هفت هزار و ۵۵نفر در گروه علوم انسانی، ۷۵۶ دانش آموز در گروه ریاضی، ۳۶۹ نفر در گروه هنر و ۵۸۸ داوطلب زبان های خارجی کهگیلویه و بویراحمدی در این آزمون سرنوشت ساز شرکت کردند.

وی اظهار کرد: آزمون سراسری امسال در هفت حوزه امتحانی شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین سهم را درمیان رشته های مختلف کنکور سراسری امسال دارد، خاطرنشان کرد: تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور استان است.

هادی پور تصریح کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری امسال در کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۸.۵ درصد مرد هستند.

وی بیان کرد: آزمون سراسری امسال ورود به دانشگاه‌های کشور در دو نوبت برنامه ریزی شده که نوبت نخست آن روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه و نوبت دوم آن نیز روزهای هفت و هشتم تیرماه انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه