Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@02:28:19 GMT

کاروان تیم فوتبال سپاهان در راه ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۰۳۰۹

کاروان تیم فوتبال سپاهان در راه ترکیه

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان فردا پنجشنبه ۲۷ تیرماه راهی ترکیه خواهد شد، زردپوشانی اصفهانی در راستای مرحله سوم اردوی آماده‌سازی پیش فصل خود، امروز ۲ جلسه تمرینی را زیر نظر امیر قلعه‌نویی برگزار کرده و سپس بامدا فردا راهی استانبول می‌شوند.

اردوی سپاهانی‌ها در ترکیه، ۱۰ روز ادامه دارد و در این کشور ۳ بازی دوستانه را برگزار خواهند کرد که تا کنون بازی این تیم با قاضی‌شهیر ترکیه قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




گفتی است، سپاهان تا کنون ۲ مرحله اردوی آماده‌سازی را پشت سر گذاشته و اردوی ترکیه سومین مرحله از اردو‌های آماده‌سازی این تیم است.

شاگردان قلعه‌نویی در مرحله نخست به مدت ۱۵ روز در اصفهان به اردو رفتند و سپس برای مرحله دوم راهی کردان کرج شده و ۸ روز نیز در تهران اردو زدند.

سپاهان در این مدت ۳ بازی تدارکاتی با تیم‌های پدیده، بادران و پیکان برگزار کرده و در اردوی ترکیه نیز ۳ بازی دیگر انجام می‌دهد.
انتهای پیام/ی    
اردوی ده روزه سپاهان در ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • پیشوندها و پسوندها در ادبیات باشگاههای فوتبال ایران
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!