Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرکو نیک‌وند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «عبدالله انیژ» که به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم ملی موی‌تای به رقابت‌های جهانی این رشته در تایلند دعوت شده بود، پس از مشخص شدن قرعه کشی مرحله مقدماتی و همگروه شدن با حریفی از رژیم صهیونیستی از رقابت در این مسابقات انصراف داد.

وی ادامه داد: این ورزشکار با اخلاق، ماه گذشته با کسب عنوان قهرمانی کشور در اصفهان برای شرکت در مسابقات ۲۰۱۹ تایلند انتخاب شده بود که باوجود شایستگی و به عنوان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی این دوره از رقابت از رویارویی با حریف رژیم صهیونیستی امتناع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عبداالله انیژ» نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر پایبندی به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در تمامی ادوار زندگی اظهار داشت: ورزشکاران ایرانی همواره از رویارویی مقابل نمایندگان رژیم جعلی صهیونیستی امتناع کرده و این مهم را در حمایت از ملت مظلوم و رنج‌دیده فلسطین یک وظیفه اخلاقی و شرعی می‌دانند.

وی بیان کرد: من به عنوان یک ایرانی و مهمتر از همه به عنوان یک بسیجی همیشه خود را ملزم به عمل به قانون اساسی و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری می‌دانم.

انیژ با بیان اینکه آمادگی کامل را برای کسب مدال قهرمانی مسابقات جهانی داشت، اضافه کرد: اکنون مدال با ارزش‌تری را که ارزش معنوی آن بسیار بالاست از خداوند می‌گیرم و از این بابت وجدانی آسوده دارم و می‌دانم این عمل در تاریخ ورزش این شهرستان ثبت خواهد شد.

وی قرار بود در وزن ۶۷ کیلوگرم در رقابت‌های قهرمانی موی‌تای ۲۰۱۹ در کشور تایلند شرکت کند.

این ورزشکار مهابادی که ۲۷ سال سن دارد، از سال ۱۳۸۱ این رشته ورزشی را به صورت حرفه‌ای شروع کرد و تاکنون یک مقام دوم جهانی، ۲ مقام دومی و سومی کشوری و ۱۰ قهرمان استانی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

۹۹۰۳/‏۶۱۸۵/‏۷۱۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو