Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دهقان دهنوی اظهار کرد: مباحث کارشناسی و جمع‌بندی این کار به پایان رسید و متن لایحه پیشنهادی برای طرح در جلسات هیأت دولت ارسال شده است.

وی در خصوص محتوای این لایحه گفت: این لایحه با رویکردی نوآورانه و با هدف بارز سرکوب فعالیت‌های اقتصادی غیرمولد و محتکرانه تنظیم شده و تلاش شده است نه تنها هیچ‌گونه اختلالی در بازارهای مولد و بخش واقعی اقتصاد وارد نشود بلکه اجرای این طرح زمینه‌ساز مهاجرت سرمایه از فعالیت‌های اختلال‌زا و سوداگری‌هایی که هیچ‌گونه خلق ارزش اقتصادی ندارند به بخش‌هایی از اقتصاد باشد که بستر رشد اقتصادی و رونق تولید را فراهم می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش وی ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص را به زمانی بعد از بحث و بررسی لایحه پیشنهادی در دولت نهایی شدن ابعاد آن موکول کرد.

معاون وزیر اقتصاد تاکید کرد: لایحه پیشنهادی با رویکرد از بین بردن زمینه فعالیت های اختلال زا تنظیم شده است و با رویکرد معمول مالیات بر عایدی سرمایه متفاوت است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: پاسخ حماس به طرح پیشنهادی جهت توقف جنگ ارسال شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: امشب آقای اسماعیل هنیه طی تماس تلفنی با اینجانب، ضمن قدردانی از مواضع قوی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و مردم ایران در حمایت از فلسطین و غزه، به تبیین آخرین تحولات پرداخت و اظهار داشت: «ما پاسخ حماس را به طرح پیشنهادی مصر و قطر برای توقف حملات رژیم اسرائیل، تبادل اسرا، رفع محاصره انسانی و … ارسال کردیم. اکنون توپ در زمین مقابل است. ما در نیات خود صادق هستیم.»

کد خبر 6098752 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • هنیه: پاسخ حماس به طرح پیشنهادی جهت توقف جنگ ارسال شده است
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • جنجال علیه اخذ مالیات از دلالان دانه‌درشت آن هم با پول بیت‌المال
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است