Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@19:23:44 GMT

روشنایی محور سه‌راهی آجین راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۰۷۹۴

روشنایی محور سه‌راهی آجین راه‌اندازی شد

بخشدار پیرسلمان گفت: مشکل  روشنایی محور سه راهی آجین مرتفع و روشنایی این محور راه اندازی شد.
محسن عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: نصب 11 عدد پایه چراغ روشنایی برای تسهیل تردد و عبور و مرور رانندگان در سه راهی آجین انجام شد که این امر در جلوگیری از تصادفات و تردد مسافران در منطقه از نقش موثری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سه راهی آجین به علت قرار گرفتن در مسیر شهرستانهای سنقر و کنگاور و راه ارتباطی به روستاهای بخش پیرسلمان یکی از راه های مهم به شمار می رود، افزود: اصلاح هندسی و اصلاح و ترمیم پل سه راهی از مشکلات عمده این محور بوده که در کمیته برنامه ریزی نیز مصوب شده و نیاز به مرتفع شدن مشکل دارد.
عزیزی عنوان کرد: مشکل مرتفع شدن روشنایی محور سه راهی آجین یکی از مطالبات و نیازهای ضروری  در بحث  تسهیل در تردد این محور  بود که به همت راهداری، شرکت برق و پیگیرهای بخشداری پیرسلمان به انجام رسید.
وی  در ادامه با اشاره به اینکه فاز دوم ادامه طرح سنگ فرش روستای هدف گردشگری حبشی بخش پیرسلمان آغاز شده و در دست انجام قرار دارد، خاطرنشان کرد: تا پایان فصل کاری سالجاری فاز دوم سنگفرش روستای هدف گردشگری حبشی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
بخشدار پیرسلمان همچنین  یکی از مطالبات اساسی بخش پیرسلمان را احداث راهدارخانه در بخش پیرسلمان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر با پیگیری های انجام شده زمین لازم برای ساخت راهدارخانه در منطقه کلیایی بخش پیرسلمان واگذار شده و با اجرای طرح احداث ساختمان راهدارخانه، بخش پیرسلمان نیز دارای راهدارخانه خواهد شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال برق روشنایی زمین فرش گردشگری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

آفتاب‌‌نیوز :

وحید شادی نیا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

بنابر اعلام مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد، آتش‌سوزی در فروشگاه دخانیات در شهرکرد مهار شد. انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد