Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدير بازرگاني سيمند كابل خبر داد:

 

فروش مستقيم سيم و كابل و تحويل كالا از درب كارخانه در اولين مركز فني و تخصصي سيم و كابل كشور واقع در قلب پايتخت

مدير بازرگاني سيمند كابل در پاسخ به دليل خريد گسترده سيم و كابل از اين مركز افزود ، همانگونه كه قبلا هم بیان شد ،  با توجه به بروز حوادث تلخ گذشته و بروز آتش سوزي هاي گسترده ، مشتريان محترم جهت خريد سيم و كابل عموما” به دنبال مراكز فروش معتبر مي باشند و  سيمند كابل پاسخگویی به اين مهم را با ايجاد اولين مركز تخصصي سيم و كابل در قلب پايتخت براي متقاضيان اين محصول مهیا كرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ايشان در ادامه فرمودند :
به منظور آسودگي خاطر خريداران محترم سيم و كابل ،  اين مركز به صورت آنلاین نیز نسبت به فروش سيم و كابل (سایت فروشگاهی سیم و کابل ) اقدام كرده  تا ضمن عرضه اين محصول از توليد به مصرف ، بتواند در راستاي جلوگيري از عرضه سيم و كابل هاي نامرغوب اقدام نمايد .

در خاتمه ايشان تاكيد كردند : با توجه به حوادث تلخ بروز آتش سوزي ها  که به دلیل عدم كيفيت سيم و كابل و نداشتن استانداردهاي لازم براي اين محصولات ایجاد می گردد و البته بسياري از آنها نیز ثبت و ضبط نمي گردد از جمله حادثه تلخ آتش سوزی ساختمان پلاسكو كه بعلت اتصال سيم و كابل آن فجايع تلخ براي هموطنان عزيز روي داد ، از همه دست اندر كاران صنعت برق ، عزيزان سيم كش و حتي بزرگواراني كه مصارف كمي از این محصول دارند درخواست می نمایم که حتما” براي خريد سيم و كابل به مراكز معتبر مراجعه نمايند و اگر مقدور نيست از نمايندگيهاي معتبر كارخانجات يا در صورت امکان از دفاتر كارخانه ها نيازهاي خود در این خصوص را برآورده نمايند.

ايشان در خاتمه فرمودند :
سيمند كابل مفتخر است ، با ايجاد اولين مركز علمي و تخصصي سيم كابل كشور ، در كنار ارائه خدمات فني و مهندسي ، كليه محصولات سيم و كابل را به صورت مستقیم و بی واسطه عرضه نموده و رسالت خود را در توسعه فرهنگ استفاده از کالای مرغوب و استاندارد به انجام رساند .

 

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: فروش مستقيم سيم و كابل از درب كارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید

علی طرزعلی معاون مرکز مبادله در رسانه ملی گفت: نرخ ارز دلار امروز در تالار اسکناس مرکز مبادله ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و یورو ۴۷ هزار و ۸۸ تومان ثبت شد. همچنین نرخ دلار در تالار حواله مرکز مبادله ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان و یورو ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان بود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در رابطه با میزان تامین ارز از ابتدای فروردین تاکنون به این شرح بود که برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۶۶۲ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۵۸۵ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

او همچنین افزود: در مجموع برای میزان ارزی که برای کالا‌های اساسی دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین کشاورزی اختصاص یافته از ابتدای فروردین ماه تا به امروز ۶۶۲ میلیون دلار بوده است.

طرز علی گفت: مجموع میزان ارز صنایع در سامانه نیما ۲ میلیارد ۱۰۸ میلیون دلار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید