Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک 33 ساله سویا، معتقد است که بازیکنان این تیم برای خوشحال کردن طرفداران به سختی تلاش می کنند. 

طرفداری - خسوس ناواس هافبک اسپانیایی سویا، عنوان کرد که به دلیل تغییرات زیادی که در بازار نقل و انتقالات تابستانی در این تیم ایجاد شده، مشتاق آغاز فصل جدید است. 

به گزارش Marca، مونچی مدیر ورزشی سویا، با 9 بازیکن جدید و همچین جولین لوپتگی به عنوان سرمربی باشگاه، قرارداد امضا کرده است و البته در این میان بازیکنانی مانند پابلو سارابیا را نیز به فروش رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان لوپتگی در حال حاضر برای سپری کردن تمرینات پیش فصل در آمریکا حضور دارند و بامداد فردا (18 جولای) در دیداری دوستانه با FC Dallas، رو به رو خواهند شد. ناواس 33 ساله در گفت و گویی در مورد شرایط تیمش صحبت کرد. او عنوان کرد:

ما به سختی تلاش می کنیم و آرام آرام در حال آماده شدن برای فصل جدید هستیم. فردا بازی دوستانه ای را انجام خواهیم داد. فکر می کنم شرایط آب و هوایی آمریکا (هوای گرم)، به نفع ما باشد و از این رو ممکن است بتوانیم در حد خودمان بازی کنیم و نبض بازی را در اختیار بگیریم.

سویا در اولین بازی اش در تور پیش فصل، با نتیجه 2 بر 1 در مقابل ریدینگ به برتری رسید و پس از بازی مقابل FC Dallas با لیورپول و اورتون رو به رو خواهد شد. هافبک باتجربه سویا اظهار داشت: 

امیدواریم که با شیب مناسبی به پیشرفتمان ادامه دهیم. بازیکنان جدید زیادی در ترکیبمان داریم که قبلا با هم بازی نکرده ایم و می خواهیم آهسته آهسته به هماهنگی برسیم و به روند پیروزی امان ادامه دهیم. سرمربی به ما گفته است که در هر بازی با تمام وجود به میدان برویم و ما نیز باید همین کار را انجام دهیم. 

ناواس که پس از نمایش های تاثیرگذارش در فصل گذشته، یک سال دیگر با سویا ادامه خواهد داد، در این مورد صحبت کرد. او عنوان کرد: 

بسیار خوشحال هستم. حضور در سویا لذت بخش و فوق العاده است. از جلسات تمرینی تیم لذت می برم و مشتاقم تا فصلی بسیار خوب را داشته باشم. ما می خواهیم در فصل جدید کارهای مهمی انجام بدهیم و باعث خوشحالی و سربلندی هوادارانمان شویم. ما به سختی تلاش می کنیم تا طرفدارانمان را خوشحال کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!

آلومینیوم اراک موفق به شکست پرسپولیس در جام حذفی شد.

طرفداری | مجتبی حسینی حالا خوشحال‌ترین مرد ایران است.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک پس از برتری برابر پرسپولیس گفت:

بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد.

دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • خوشحالم کلوپ رفت: قدبلند با دندانهای خیلی سفید!‏
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم