Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@03:08:42 GMT

منتفی شدن اتصال کارت بانکی به کارت سوخت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۱۳۰۷

منتفی شدن اتصال کارت بانکی به کارت سوخت

تین‌نیوز | 

اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شده و به منظور قابل اجرا شدن لزوم سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی از ۲۰ مردادماه سال جاری، احتمالاً برای تمامی کسانی که متقاضی ثبت‌نام کارت سوخت المثنی بوده‌اند، کارت سوخت جدید صادر می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، نهم خردادماه سال جاری بود که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد «در اجرای سیاست های دولت و مجلس شورای اسلامی, عرضه بنزین در جایگاه های سراسر کشور از تاریخ بیستم مرداد ماه سال جاری (1398/5/20) صرفا با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو, امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این موضوع، ابهامی را برای کسانی که متقاضی صدور کارت سوخت المثنی بودند و در فرآیند ثبت‌نام طبق اطلاعیه‌های قبلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، خواستار اتصال کارت بانکی به کارت سوخت شده بودند، به همراه داشت که آیا تا پیش از 20 مردادماه، اتصال کارت‌های بانکی به کارت سوخت محقق می شود و در این صورت، نحوه سوخت‌گیری با کارت بانکی به‌چه صورت است؟

پیگیری‌ها حاکی از این است که اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شده و به منظور قابل اجرا شدن اطلاعیه لزوم سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی از 20 مردادماه سال جاری، احتمالاً برای تمامی کسانی که متقاضی ثبت‌نام کارت سوخت المثنی بوده‌اند، کارت سوخت جدید صادر می‌شود، چرا که در غیراین صورت، امکان اجرای این مصوبه، برای کسانی که به هر دلیل کارت سوخت ندارند، امکان‌پذیر نخواهد بود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کارت سوخت اتصال کارت بانکی به کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: پرونده فروش سه هزار و ۸۰۰ لیتر بنزین و ۱۳ هزار و۳۳۰ لیتر گازوئیل به ارزش سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کلاله رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و جایگاه دار متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: این تخلف را بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بررسی تراکنش‌های کارت سوخت جایگاه، کشف و پرونده تخلف جایگاه دار را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6097305

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟