Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:34:59 GMT

حضور سروش رفیعی در فولاد تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۱۵۱۲

حضور سروش رفیعی در فولاد تکذیب شد

باشگاه فولاد اعلام کرد که قصد همکاری با سروش رفیعی برای لیگ نوزدهم را ندارد.

به گزارش ورزش سه، محسن قبایی، مدیر رسانه تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به مطرح شدن حضور سروش رفیعی در فولاد پس از خط خوردن از لیست سرمربی جدید پرسپولیس از سوی یکی از رسانه‌ها، اظهارکرد: این موضوع صحت ندارد و باشگاه تصمیمی برای جذب این بازیکن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: باشگاه شش سهیمه لیگ برتری خود را جذب کرده است و نمی‌دانم برخی رسانه‌ها بر چه اساسی این گونه خبرها را که هیچ گونه واقعیتی ندارد، منتشر می‌کنند.

 

مدیر رسانه تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به حضور کاروان فولاد در اردوی تهران، عنوان کرد: اردوی تیم روز جمعه با یک بازی تدارکاتی برابر سایپا به پایان می‌رسد و همان روز نیز تیم راهی اهواز می‌‌شود.

 

سروش رفیعی نقل و انتقالات 1398 فولاد خوزستان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سروش رفیعی نقل و انتقالات 1398 فولاد خوزستان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد