Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند «نت‌های مسی یک رویا» در اولین حضور بین المللی خود، در بخش رقابتی هفته منتقدان جشنواره لوکارنو، به نمایش در می آید.

مستند «نت‌های مسی یک رویا» به کارگردانی رضا فرهمند و تهیه کنندگی مرتضی شعبانی، در اولین حضور بین المللی خود در سال ۲۰۱۹، در بخش رقابتی هفته منتقدان هفتاد و دومین جشنواره فیلم لوکارنو، به عنوان تنها نماینده سینمای ایران، به نمایش در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تعریف این بخش در سایت جشنواره آمده است: «این بخش بر روی فیلم های نوآورانه با محتواهای بزرگ تمرکز می کند. فیلم هایی پررنگ که دیدگاه های جدیدی را باز می کنند و در جهان بحث برانگیزند.»


رضا فرهمند سال گذشته نیز با مستند «زنانی با گوشواره های باروتی» در بخش رقابتی هفته منتقدان جشنواره لوکارنو حضور یافت که این اثر، مورد توجه مخاطبان جشنواره قرار گرفته بود.

«نت های مسی یک رویا» درباره مَلّوک، پسری ۱۰ ساله است که با دوستانش سیم‌های مسی خانه‌های ویران شده در جنگ را برای گذران زندگی جمع می کنند و می فروشند اما شوق رسیدن به آرزویی کودکانه، گرمای امید را در دل آنها زنده می کند و به خرابه‌ها و ویرانه‌ها رنگ و شادی می بخشد.

پخش بین المللی این فیلم با «ArtHouse Cinematheque» با مدیریت مرجان علیزاده است.

جشنواره فیلم لوکارنو پس از جشنواره های کن، ونیز و برلین، چهارمین جشنواره معتبر دنیا به شمار می رود که هفتاد و دومین دوره آن ۱۶ تا ۲۶ مرداد برگزار می شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لوکارنو رضا فرهمند جشنواره لوکارنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران به جدول اصلی مسابقات بین‌المللی عربستان صعود کرد.

به گزارش ایسنا، دور سوم جدول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز عربستان برگزار شد و نماینده ایران با پیروزی مقابل حریف خود توانست به جدول اصلی مسابقات راه یابد. 

نوشاد عالمیان با نتیجه ۳ بر صفر نماینده مصر را شکست دهد. 

او پیش از این نمایندگان اتریش و بلژیک را شکست داده بود. 

امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در دور نخست به مسابقات مقابل نماینده رومانی شکست خورد و حذف شد. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

نوشاد عالمیان از ایران ( رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - محمد البیالی از مصر ( رنکینگ ۶۲ جهان) صفر 

امتیاز: ۱۱ - ۶، ۱۱ - ۷ و ۱۱ - ۸

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران