Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@20:42:34 GMT

کشته شدن دیپلمات‌های ترکیه در اربیل

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۱۶۵۰

آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته پایگاه شبکه «السومریه»، این افراد در رستورانی حضور داشتند که افراد ناشناس به سوی آن‌ها تیراندازی کردند.

براساس این گزارش، سرکنسول و همراهانش در رستورانی در عین کاوه در اربیل درحال غذا خوردن بودند که مورد حمله افراد مسلح قرار گرفته‌اند.

در این گزارش احتمال داده شده که این حمله مسلحانه واکنشی به کشته شدن دو فرمانده حزب کارگران کردستان (پ ک ک) به دست ترکیه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اربیل دیپلمات های ترکیه کنسولگری ترکیه حزب کارگران کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: عملیات علیه رفح تمام جهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ونجو کچه‌لی، سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه امروز سه شنبه در خصوص آخرین تحولات غزه گفت: عملیات علیه رفح تمام جهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اسرائیل باید فورا از بخش غزه گذرگاه مرزی رفح که اشغال کرده، خارج شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه در شبکه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: ما از پذیرش آخرین پیشنهاد از سوی طرف فلسطینی در خصوص برقراری آتش بس در غزه و آزادی متقابل اسیران و بازداشت‌ شدگان استقبال می‌ کنیم.

ونجو کچه‌لی بیان کرد: در حالی که پیشرفت مثبتی برای پایان دادن به ویرانی و کشتار غزه رخ داده است، تشدید حملات اسرائیل به رفح یک بار دیگر نشان داد که کابینه نتانیاهو با حسن نیت عمل نمی‌ کند.

این در حالیست که «جودت ییلماز» معاون رئیس جمهور ترکیه هم ساعتی پیش در خصوص آغاز مرحله نخست عملیات نظامی ارتش اسرائیل در رفح گفته بود: اسرائیل یک روز پس از تأیید پیشنهاد قطر و مصر درخصوص آتش‌بس توسط حماس به رفح حمله و موردی جدید به جنایات جنگی که از هفتم اکتبر در فلسطین مرتکب شده است، اضافه کرد. نتانیاهو و یارانش مرتکب جنایت علیه بشریت شدند و صاحبان قدرت که سکوت کردند دیر یا زود در برابر بشریت پاسخگو خواهند بود.

روز دوشنبه کابینه رژیم صهیونیستی آغاز مرحله نخست حمله زمینی به غزه را تصویب و با انتشار اطلاعیه‌های رسمی در فضای حقیقی- مجازی خواهان تخلیه شرق رفح از افراد غیرنظامی شد.

کد خبر 6099857

دیگر خبرها

  • ترکیه: عملیات علیه رفح تمام جهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد