Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل از آغاز ثبت نام اردوهای دانشجویی راهیان نور شمال‌غرب کشور خبر داد. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، پرویز پرزور بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان بسیج دانشجویی اردبیل اظهار داشت: انتقال مفاهیم و ارزش‌های دوران دفاع مقدس یکی از اولویت‌ها و محورهای اصلی اردوهای راهیان نور است که برای رسیدن به این هدف مهم از تمام ظرفیت‌ها نهایت استفاده را خواهیم برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که نسل‌های امروزی به ویژه دانشجویان تاثیرگذاری بسیاری در جامعه دارند بیان کرد: ظرفیت و قابلیت جوانان کشورمان می‌تواند در تعیین سرنوشت و آینده مملکت ایران اسلامی بسیار تاثیرگذار باشد و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه درصدد هستیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

10000 دانش‌آموز گلستانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند‌افتتاح 10 باغ‌موزه دفاع مقدس تا پایان امسال / حضور 7 میلیون نفر در مناطق عملیاتی دفاع مقدسپیشرفت 30 درصدی پارک موزه دفاع مقدس گلستان بعد از 8 سال؛ عملیات عمرانی تسریع می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: کاروان راهیان نور یک بستر و فرصت ارزشمند برای انتقال ناب ایثار و شهادت به جوانان ما است که در این زمینه از تمامی مسئولان و متولیان مربوطه و نیز اصحاب رسانه و قلم انتظار می‌رود نهایت همکاری و مشارکت را با ما داشته باشند.

پرزور تصریح کرد: علاقه‌مندان تا 2 مرداد ماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در مراکز بسیج دانشگاه‌های استان اقدام کنند و تاریخ اعزام نیز از 5 مرداد برای برادردان و 6 مرداد برای خواهران در نظر گرفته شده است که به دلیل محدودیت ظرفیت انتظار می‌رود ثبت‌نام در اسرع وقت انجام شود.

وی اظهار کرد: جوانان کشورمان سلاحی مستحکمی در برابر خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب هستند که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید وحدت و همدلی را لازمه کار دانست و با شرکت در اردوهای جهادی و راهیان نور این زنجیره را مستحکم‌تر کرد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم