Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:09:48 GMT

اصفهان| مجلس آماده رفع خلأهای قانونی گمرک است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۲۱۰۲

اصفهان| مجلس آماده رفع خلأهای قانونی گمرک است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: از مسئولان گمرک اصفهان می‌خواهم درباره گمرک این استان آسیب‌شناسی انجام دهند و اگر خلأ قانونی وجود دارد، مجلس آمادگی رفع آن را دارد. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک ظهر امروز چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید گمرک اصفهان، اظهار داشت: در روایات آمده به‌گونه‌ای عمل کنید که هر زمان از مسئولیت خود کنار رفتید در قلب مردم جای داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئولان خدمت‌گذار مردم هستند و باید پاسخگو باشند، افزود: در شرایطی که مردم با تمام وجود در وضعیت سخت فعلی و ایستادگی کرده‌اند، مسئولان کشور باید پاسدار زحمات ملت شریف ایران باشند.

نماینده اصفهان در مجلس ‌‌با بیان اینکه گمرک مسئولیت نظارت و کنترل را بر عهده دارد، ادامه داد: از مسئولان گمرک اصفهان می‌خواهم درباره گمرک استان اصفهان آسیب‌شناسی انجام دهند و اگر خلأ قانونی وجود دارد، مجلس آمادگی رفع این خلأ قانونی را دارد.

سالک گفت: اصفهان ظرفیت بالایی در حوزه‌های اقتصادی و تجاری دارد و باید استان اصفهان را از بروکراسی اداری نجات داد و سرمایه‌گذار نباید به توپ فوتبال بین دستگاه‌های گوناگون تبدیل شود.

اصفهان| گمرک ایران در مبارزه با قاچاق کالا رتبه دوم دنیا را کسب کرد‌اصفهان| آموزش‌های تخصصی به کارشناسان گمرک کافی نیستماجرای اعطای امتیاز ویژه تخفیف 20 درصدی گمرکی در منطقه ویژه 2 بوشهر چیست؟

وی تصریح کرد: اصفهان قطب صنعتی کشور است، اما باید بررسی و آسیب‌شناسی کنیم که چه تعداد از واحدهای تولیدی تعطیل شده‌اند و چه تعداد کمتر از ظرفیت خود تولید دارند. باید به کارفرما و سرمایه‌گذار آرامش بدهیم تا بتوانیم معضل بیکاری را در استان رفع کنیم.

نماینده اصفهان در مجلس ‌با بیان اینکه راه برون‌رفت از جنگ اقتصادی و رکود اقتصاد تورمی تکیه بر 24 سیاست اقتصاد مقاومتی با مشارکت مردم است، خاطرنشان کرد: استان اصفهان ظرفیت بسیار بالایی در این زمینه دارد که اگر از آن استفاده شود می‌توان کارهای بسیار بزرگی انجام داد. چطور در برخی شهرهای استان کرمان نرخ بیکاری به صفر رسیده است و حتماً ایرادی داریم که نتوانسته‌ایم این امر را در استان اصفهان محقق کنیم.

سالک با بیان اینکه گمرک باید صادرات‌محور باشد، گفت: نباید بازار مصرف دیگر کشورها باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از 400 شرکت دانش‌بنیان در استان اصفهان وجود دارد، اضافه کرد: امیدوارم مدیرکل جدید گمرک اصفهان با این شرکت‌ها نشستی برگزار و از ظرفیت‌ها و ایده‌های آنها استفاده کند.

انتهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد

 مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به هشدار سطح زرد هواشناسی به همه دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان اعلام آماده باش داد.

منصور شیشه فروش عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ادامه بارش های همرفتی اخیر، فعالیت سامانه بارشی دیگری از اکنون تا ساعات پایانی شب در شهرستان های نایین، اردستان، خوروبیابانک، ورزنه، نطنز،شهرضا، دهاقان، سمیرم، انارک، مهاباد وچوپانان آغاز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به انباشت رسوبات در مسیر رودخانه ها و دهانه پل ها و مستعد بودن شرایط سیلابهای محلی در این مناطق، نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان برای کنترل حوادث ناشی از سیلاب، طوفان، آبگرفتگی معابر و جاده ها در حالت آماده باش هستند.

شیشه فروش گفت: به نهادهای راهداری، شهرداری، پلیس راه، جمعیت هلال احمر، شرکت‌های آزادراهی، امداد خودرو، اورژانس، شرکت‌های گاز، آب، برق، آب منطقه ای و فاضلاب، دهیاری‌ها و ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌ها در این زمینه توصیه های لازم ارائه شده است.

وی افزود: تخلیه اضطراری سکونتگاههای روستاهای در معرض خطر سیل در مناطق تحت تاثیر این سامانه بارشی ضروری است.

شیشه فروش ادامه داد: استحکام‌بخشی سازه‌ها، توقف نکردن در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، تخلیه رسوب و نخاله‌ها از دهانه پل‌ها، کنترل سکونت‌های روستایی در معرض خطر سیل، حفاظت محصولات و سازه های کشاورزی گلخانه ها واحدهای دام و طیور و شبکه های آب و گاز و رعایت اصول ایمنی در استفاده از وسایل گرمازا باید مورد توجه قرار بگیرد.

بر اساس هشدار مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی هواشناسی اصفهان، بارش‌های همرفتی همراه با صاعقه و تگرگ در مناطق مختلف استان تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

بارش‌های فروردین ماه امسال به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد.

شامگاه سه شنبه پنج اردیبهشت نیز شدت بارش های رگباری در مناطق شمال و شرق اصفهان جاری شدن سیلاب، آبگرفتگی معابر، تخریب منازل مسکونی و خسارت به برخی جاده ها را بدنبال داشت.

در بارش‌های همرفتی، هوایی که با گرمایش فوق‌العاده زیاد سطح زمین گرم شده است، به ارتفاعات بالا می‌رود و ناگهان سرد می‌شود. در نتیجه بخار آب همراه این توده هوا متراکم می‌شود و باران به‌شدت می‌بارد. باران‌های همرفتی بیشتر با طوفان‌ همراه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • آماده گسترش روابط با ایران و اصفهان هستیم
  • کشف حجاب وارداتی است!
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی