Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر محمدخانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به همگروهی ایران با تیم های هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق در مسابقات انتخابی جام ملتهای آسیا و جام جهانی گفت: فکر می کنم ایران و عراق کار راحت تری نسبت به سایر تیم ها دارند. در مجموع ما راحت از این گروه صعود خواهیم کرد و در این بازی ها به مشکلی بر نخواهیم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت اما فکر نمی کنم سایر تیم ها بتوانند برای ما مشکل ساز باشند.

وی افزود: بازی های رسمی تیم ملی با ویلموتس آغاز شده و از این به بعد می توان عیار این مربی را سنجید.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: این بازی ها بهترین فرصت برای تغییر نسل در تیم ملی است. در اردو ها بهتر است بازیکنان جدید اضافه شوند و در کنار بازیکنان با سابقه تجربه بازی ملی را بدست آورند تا برای مسابقات نهایی و بازی های حساس پیش رو به مشکلی بر نخوریم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس و تصمیم کالدرون برای کنارگذاشتن شایان مصلح و سروش رفیعی نیز گفت: هنگامی که هنوز تیم مربی ندارد و باشگاه بازیکن می گیرد، شرایط این چنینی پیش می آید. این موضوع هم بازی با شخصیت بازیکن است و هم برای باشگاه خوب نیست چرا که حالا پرسپولیس باید پول زیادی هم بابت این بازیکنان بدهد.

محمدخانی افزود: ما امیدواریم که کالدرون در پرسپولیس موفق شود اما اگر دیگر چنین مسائلی را شاهد نباشیم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال