Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@01:04:40 GMT

14 ميليون تراکنش مالي موفق در اپليکيشن بله

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۲۲۱۲

14 ميليون تراکنش مالي موفق در اپليکيشن بله

خبرگزاري آريا - در بهار امسال ميزان تراکنش هاي مالي انجام شده در اپليکيشن «بله» به بيش از 14 ميليون تراکنش رسيد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در ماه هاي فروردين، ارديبهشت و خرداد بيش از 8.4 ميليون تراکنش موفق کارت به کارت انجام شده و حجم کل پول انتقال يافته به 3.3 هزار ميليارد تومان مي رسد.
در مدت مذکور، بيش از 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 ميليون خريد شارژ در اپليکيشن بله صورت گرفته است.
اپليکيشن مالي «بله» اکنون بيش از سه ميليون و 380 هزار عضو دارد و در بهار امسال تعداد 359 هزار کانال و گروه در اپليکيشن مالي بله فعال بوده اند.
در حال حاضر 20 بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به اين اپليکيشن پيوسته اند. خريد شارژ و بسته اينترنت، پرداخت قبوض و خلافي خودرو، دريافت موجودي کارت، صورتحساب و... از ديگر خدمات بانکي است که در اين اپليکيشن ارايه مي شود.
اپليکيشن «بله» در يکي از شرکت هاي زيرمجموعه شرکت داده ورزي سداد با حمايت و پشتيباني بانک ملي ايران توسعه يافته است و اکنون سهم قابل توجهي در تراکنش هاي مالي مشتريان نظام بانکي دارد
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار

مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود، اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کار‌های کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم، اما این بانک پرسپولیسی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
  • افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی