Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@16:06:39 GMT

خریداری 22 هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۲۷۸۴

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس علیخانی روز چهارشنبه افزود: به منظور حمایت از تولید کنندگان و تنظیم بازار داخلی، خرید تضمینی محصول گندم توسط چهار مرکز خرید شامل شرکت تعاونی روستایی، شرکت تعاونی روستایی پیمان کوهین، کارخانه آرد بهنان و کارخانه آرد مغز گندم در سطح شهرستان انجام می شود.

وی از کشاورزان خواست: با توجه به اینکه مزارع گندم در مرحله برداشت هستند، با در نظر گرفتن پیش بینی وزش باد و آتش سوزی در برخی از نقاط شهرستان اقدام به برداشت و انتقال محصول خود به انبار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی می شود امسال بیش از ۳۰۰ هزار تن گندم به شکل تضمینی از کشاورزان استان قزوین خریداری شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کشاورزی کشاورزان گندم برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید کاظم موسوی با اعلام این خبر گفت: در روزهای اخیر همزمان با برداشت گندم از مزارع با شدت نزولات آسمانی خطر آسیب به گندم تولیدی کشاورزان وجود داشت اما با هماهنگی و مدیریت بحران از سوی فرمانداران، جهادکشاورزی، اداره کل غله و خدمات بازرگانی و تعاون روستایی این محصول حفظ شد.

وی افزود: حدود ۲۰ هزار تن گندم تولیدی در شهرستان‌های جنوبی در خطر نابودی به دلیل بارش باران و سیل بودند که با حمل به موقع به سیلو و انبارها و همچنین پوشاندن گندم‌های خریداری شده در فضای باز از خسارت جلوگیری شد.

موسوی ادامه داد: تا کنون در استان فارس بیش از ۶۰ هزار تن گندم به همت شبکه تعاون روستایی خریداری شده که از این میزان بیش از ۵۸ هزار تن به سیلو و انبارها حمل شده است.

موسوی یادآور شد: در حال حاضر ۲۰ مرکز خرید در شهرستان‌های جنوبی توسط شبکه تعاون روستایی فعال است که تا پایان برداشت گندم در سطح استان بیش از ۱۰۰ مرکز گندم مازاد کشاورزان را با نرخ تضمینی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان برای گندم معمولی و ۱۸ هزار تومان برای گندم دوروم تحویل خواهند گرفت.

کد خبر 6097965

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • قیمت گندم مشخص شد
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند
  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد