Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: آموزش و پرورش بهترین و مناسب‌ترین بستر انتقال تفکر بسیج به آینده‌سازان کشور است. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ پاسدار صابر ماهانی بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئول بسیج دانش‌آموزی اردبیل اظهار داشت: آموزش و پرورش بهترین و مناسب‌ترین بستر انتقال تفکر بسیج به آینده‌سازان کشور است که باید از این ظرفیت به شکل مناسب صیانت شود تا خروجی مناسب از آن به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعامل خوب بسیج دانش‌آموزی و آموزش و بیان کرد: خوشبختانه این تعامل و همکاری مناسب سبب شده است که خروجی‌های مطلوبی را نیز شاهد باشیم و بدون شک اگر بتوانیم این روند را به شکل مناسب ادامه دهیم می‌توانیم به سطح بهتری نیز دست یابیم.

اردبیل| رویکرد اصلی آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی مدرسه‌محوری استمعاون وزیر آموزش و پرورش در اردبیل: میانگین پوشش تحصیلی دوره پیش‌دبستانی در کشور به 74 درصد رسیدسرپرست وزارت آموزش و پرورش: 140میلیون جلد کتاب برای اول مهر چاپ شده است

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: بسیج لطف بی‌دریغ خداوند منان است که شامل حال ما شده و تفکر بسیجی در حال انتقال و صدور به سراسر دنیا است که در این زمینه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز مستعد تقویت و شکوفایی است و برای ما حائز اهمیت است.

ماهانی از اجرای طرح شهید بهنام محمدی در بیش از سه هزار مدرسه کشور خبر داد و تصریح کرد: 17 هزار دانش‌آموز زیرپوشش این طرح است و 60 هزار واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی نیز فعالیت می‌کنند که نکته مهم و کلیدی واگذاری مسئولیت به خود دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: ارتباط تنگاتنگ آموزش و پرورش با بسیج دانش‌آموزی و سپاه استان یک نقطه عطف و مسیر روشن برای مدارس کشور و دانش‌آموزان و نسل امروزی کشورمان را تداعی می‌کند که بدون شک می‌تواند در توسعه و پیشبرد اهداف مورد نظر بسیار حائز اهمیت و موثر باشد.

انتهای پیام/ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر ضمن گرامی داشت روز معلم، تاکید کرد: در دین مبین اسلام بر مقام معلم، تاکید بسیاری شده است لذا معلمان تأثیر بسزایی در جامعه و تبیین نسل جوان دارند.

وی معلمان را تربیت کننده نسل آتیه ساز ایران اسلامی دانست و ابراز کرد: معلمان در واقع افسران عرصه دانش در جامعه ما محسوب می‌شوند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تمام پیشرفت‌های امروز کشورمان مدیون مجاهدت‌های معلمان است، ابراز کرد: معلم از دیدگاه قرآن کریم جایگاه بسیار والایی دارد لذا دولتمردان هم باید این جایگاه را قدر دانسته و مشکلات فرهنگیان را رفع کنند.

مطیعی خواستار ارتقای آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمان به خصوص معلمان تازه استخدام شده شد و گفت: مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش استان سمنان باشد.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت هفته کار و کارگر به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران اشاره داشت و افزود: ایشان در سخنرانی خود نکات مهمی را بیان کردند که از جمله آنها می‌توان به رویکردهای تحقق رونق اقتصادی و نقش کارگران و کارفرمایان در آن اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر چیده‌شدن فقر از جامعه را یکی از راهبردهای مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: رونق اجتماعی و رسیدن به رفاه نسبی دیگر نکات راهبردی مد نظر معلم له در تحقق رونق اقتصادی کشور است.

کد خبر 6089163

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور