Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@05:21:09 GMT

‎افزایش نگران‌کننده مصرف آب در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۳۶۸۶

‎افزایش نگران‌کننده مصرف آب در پایتخت

خبرگزاری میزان- آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای روند افزایش مصرف آب در روز‌های اخیر را نگران‌کننده خواند. ‎ تاریخ انتشار: 20:46 - 26 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۲۱۷

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای روند افزایش مصرف آب در روز‌های اخیر را نگران‌کننده خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎در این اطلاعیه آمده است: استقرار جبهه هوای گرم و مانایی آن طی روز‌های اخیر موجب افزایش کم سابقه مصرف آب در تهران شده است؛ به گونه‌ای که میزان مصرف آب در پایتخت در حال شکستن رکوردی معادل سه میلیون و ۷۰۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز است.

‎این اطلاعیه می‌افزاید: در شرایط کنونی و با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی که حکایت از تداوم گرما دارد، تنها راهکار برای جلوگیری از اختلال در روند پایدار تامین و توزیع آب، مدیریت مصرف از سوی شهروندان است و به همین لحاظ انتظار می‌رود مشترکان تهرانی توجه لازم به شیوه مصرف بهینه آب را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آب و فاضلاب هواشناسی مصرف آب افزایش مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم