Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، در حکم ظریف‌منش خطاب به سید حسینی آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تدین، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی در امور فرهنگی، اجتماعی و در راستای ایفای رسالت خدمت به ساحت مقدس امیرالمومنین، علی بن ابی طالب علیه الصلاه و السلام، بنا به نظر و پیشنهاد برادر ارجمند، جناب آقای دکتر رحمانی فضلی (دام توفیقه)؛ وزیر محترم کشور و ریاست بنیاد بین المللی غدیر در وزارت کشور، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در وزارت کشور منصوب می گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید است با بهره گیری از هدایت ها و حمایت های وزیر محترم کشور و همکاری و مساعی نیروهای خلاق و علاقمند موجود در آن وزارتخانه؛ همه توان و اهتمام خود را در جهت تحقق اهداف مقدس غدیر و اجرای برنامه های علمی، پژوهشی و فرهنگی، تبلیغی غدیر با استفاده از ظرفیت معاونت ها و سازمانهای تابعه وزارت کشور و استانداری ها و فرمانداری های کشور بکار گیرید.
موفقیت شما را در پرتو ادعیه زاکیه صاحب غدیر امیرالمومنین علیه السلام از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است سید نجیب حسینی؛ که امروز به عنوان دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در وزارت کشور منصوب شد، از ۴ دی ماه ۹۷ به عنوان مشاور وزیر کشور و مسؤول هماهنگی حوزه وزارتی، در وزارت کشور در حال خدمت است. سید نجیب حسینی که از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی است، پیش از حضور در وزارت کشور، معاونت ستاد مبارزه با مواد مخدر را بر عهده داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن وزارت کشور بنیاد بین المللی غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم