Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ علی مهری در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت : در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مواد خوراکی و بهداشتی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در حاشیه شهر ایلام، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی گفت: کارگاهان پلیس آگاهی در جهت جلو گیری از پخش این کالا‌ها در سطح شهر و با انجام اقدامات پلیسی، محل دپوی این کالا‌ها را در یکی از انبار‌های حاشیه شهر ایلام پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهری افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، پس از هماهنگی با مقام قضائی و به همراهی اکیپی از کارشناسان سازمان صنعت و معدن تجارت استان از این انبار تعداد ۸۸۲ قلم مواد خوراکی و ۱۱ هزار و ۳۸۲ قلم مواد بهداشتی که همگی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته بودند، کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این کالا‌ها قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده است، گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

انتهای پیام/ع

کشف و امحا مواد خوراکی  و تاریخ مصرف گذشته در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 6088763

دیگر خبرها

  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • سبزیجات سرشار از پروتئین را بشناسید
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان