Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پالیتیکو، «رند پال»، نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا خواستار مذاکره با وزیر خارجه ایران در جریان حضور ظریف در نیویورک شده است.

به گفته منابع آمریکایی، «رند پال»، سناتور جمهوری‌خواه از ایالت کنتاکی آمریکا که روابط نزدیکی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور دارد، از او خواسته است تا از طرف کاخ سفید با «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین منابع اعلام کرده‌اند که ترامپ پیشنهاد این سناتور جمهوری‌خواه را پذیرفته است، هرچند برخی دیگر از مقامات آمریکایی این اقدام «رندپال» را باعث آسیب دیدن سیاست «فشارحداکثری» علیه ایران دانسته و با اقدامات نماینده کنتاکی مخالفت کرده‌اند.

با این حال منابع رسانه‌ای آمریکا گفته‌اند در تماس با دفتر این سناتور آمریکایی، مسئول دفتر او این خبر را نتوانسته تکذیب کند.

از سوی دیگر از رندپال به عنوان کسی یاد شده که در تغییر نظر ترامپ در مورد جنگ نظامی و یا تغییر رژیم در ایران نقش داشته و توانسته ترامپ را مجاب کند تا از این سیاست دوری کند.

پیش از این نیز رند پال در یادداشتی در وبسایت «نشنال اینترست» تأکید کرده بود که تحریم‌های یکجانبه آمریکا تأثیری بر برنامه موشکی ایران نخواهد داشت. رند پال در ادامه خاطرنشان کرده بود که ماهیت یکجانبه بودن تحریم‌ها باعث می‌شود آنها بدون کارآیی بوده و اثرگذار نباشند.

رندپال همچنین از محدود سناتورهای جمهوری‌خواه طرفدار برجام به شمار می‌رود که در جریان تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود: برجام در صورتیکه ایران به اهداف صلح آمیز آن پایبند باشد، توافقی خوب است.

کد خبر 4669640

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ایران رند پال محمد جواد ظریف دونالد ترامپ برجام مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا

اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، تجمع می کنند.

اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، تجمع می کنند.

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مشهد مقدس در محکومیت عملکرد شنیع آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین

 

اجتماع دانشجویان و دانشگاهیان استان خوزستان در محکومیت تعرض به دانشجویان و اساتید حامی فلسطین در آمریکا

 

تجمع دانشجویان و دانشگاهیان تبریز در حمایت از دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین در جهان

 

اجتماع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای شهید بابایی قزوین

 

تجمع دانشجویان دانشکده شاهد در پی اعتراض به دستگیری دانشجویان آزاده‌خواه در آمریکا و دولت های غربی

 

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران

اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نزجار از نقض آزادی بیان توسط کشور مدعی آزادی برگزار می شود

این تجمع یکشنبه ۹ اردیبهشت ، بعد از نماز ظهر در مقابل سر در دانشکده پزشکی برگزار خواهد شد.

 

 

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد